Проект наземного метро на Троєщину / Facebook, Александр Ткаченко

Народний депутат Олександр Ткаченко анонсував проект створення наземного метро на Троєщину, лінія якого буде нараховувати 25 зупинок.

У своєму дописі в Facebook парламентар запевнив, що наземне метро на Троєщину можна запустити вже до кінця наступного року.

Читайте такожКияни заблокували рух міської електрички – вимагають вирішити проблеми з транспортом (відео, 18+)

Відео дня

«Це лінія з 25-ти зупинок, яка поєднає Троєщину з Борщагівкою через Центральний залізничний вокзал. Тільки сім зупинок проходитимуть крізь саму Троєщину. Починаючи з вул.Милославської буде використано лінії швидкісного трамваю до станції “Троєщина”, далі маршрут виходить на залізну дорогу, через Лівобережну - Березняки на Видубичі і Либідську прямує до ЗД Вокзалу, де знову буде використано лінію швидкісного трамваю через Політехнічну до Борщагівської з кінцевою зупинкою на Кільцевій», – вказав Ткаченко.

За словами депутата, наземне метро на базі існуючої інфраструктури, за наявності фахового підходу - це «розумний проект, в розумні строки, за розумні гроші».

«Фаховий підхід, це тоді, коли для тебе бюджет проекту у 250-300 млн доларів важливіший, ніж у 2,5-3 млрд долл, бо ти не шукаєш де на цьому заробити, тобі важливий реалізований проект. Це коли для реалізації проекту підписуєш контракти не з незрозумілими “рогами і копитами” а з професіоналами, які здатні це зробити, переймаючись за якість роботи, бо дорожать своїм ім’ям», – зазначив Ткаченко.

Ткаченко навів також перелік необхідних для будівництва об’єктів, напрацьований з експертами КиївДІПРОТРАНС:

– будівництво нових станцій “Либідська” і “Протасів Яр”.

– реконструкція існуючих станцій: “Троєщина-2”, “Лівобережна”, “Дарниця” “Лівий берег”, “Видубичі” і “Північна”.

– реконструкція 2-х електродепо (ім.Т.Шевченка на Борщагівці та на вул.Милославській на Троєщині).

– примикання лівобережної та брощагівської ліній швидкісного трамваю до залізниці.

– відгалуження на Березняках.

– понижені залізничні платформи на п’яти станціях.

«За результатами моделювання на транспортної моделі м. Києва, відкладений попит на лінію наземного метро, складає більше 250 тис. пасажирів на добу! Отож, своєю бездіяльністю міська влада щодня краде час і гроші у понад 200 тис киян, які вимушені далі їздити і дорожче платити. Це повноцінна лінія метрополітену. Для прикладу: пасажиропотік Сирецько-Печерської лінії метрополітену, сьогодні, складає ~320 тис. пас. на добу», – вказав депутат.

Кияни роками чекають будівництва лінії метро на житловий масив Троєщина. У березні цього року мер Києва Віталій Кличко заявляв, що будівництво метро на Троєщину за наявності фінансування триватиме 4-5 років.