'Велике будівництво': 'УЗ' електрифікувала 7 км колії від станції Тараса Шевченка до Сміли

Під час електрифікації залізничних колій у Черкаській області "Укрзалізниця" завершила роботи на 7-кілометровій ділянці між станціями імені Тараса Шевченка та Сміла. Електрифікація відбувається за програмою Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво", повідомила пресслужба "УЗ" у Facebook.

Загалом планується електрифікувати 34 км залізничного напрямку від Черкас до станції ім. Т. Шевченка.

Цей напрямок відіграє велику роль як у приміському та регіональному сполученні між населеними пунктами Черкаської області, так і для організації швидкісного сполучення між Черкасами та Києвом. Наразі швидкісне сполучення через неелектрифікований відрізок неможливе. Роботи планується завершити вже цього року.

Відео дня
'Велике будівництво': 'УЗ' електрифікувала 7 км колії від станції Тараса Шевченка до Сміли

Залізничники на всьому маршруті встановили вже 993 опори контактної мережі, 36 жорстких поперечин, 306 консолей та 115 анкерів. Після закінчення електрифікації відрізку між станціями Тараса Шевченка та Сміла роботи перемістилися на ділянку від Сміли до станції Білозір'я у напрямку Черкас.

Торік у межах "Великого будівництва" "Укрзалізниця" вже реконструювала та електрифікувала відрізки Васильків-Васильків-2 та Чорноморська – Берегова.

Цього року під час реалізації програми Володимира Зеленського "Велике будівництво" роботи з електрифікації та модернізації залізничних колій буде продовжено. Це є частиною програми створення нової української залізниці, яка стартувала наприкінці минулого року. Відомо, що у межах цієї програми планується виробництво та закупівля близько 50 000 вантажних, 500 пасажирських вагонів, а також електрифікація не менше 500 км колій до кінця 2024 року.