Названо головні проблеми використання ШІ в страхуванні / neuronus.com

Страховики почали використовувати технології ШІ у своїй роботі, а в майбутньому штучний інтелект допоможе краще прогнозувати ризики і швидко розгортати нові страхові продукти. Але на поточному етапі застосування ШІ ускладнене і низкою проблем.

Читайте такожКомпенсації Працюючим українцям за период ізоляції від COVID-19 перевіщілі 10 миллионов гривень

Як повідомляє « Форіншурер », про це йдеться в звіті Insurance Europe про погляди європейської страхової індустрії на штучний інтелект.

Відео дня

Нові технології вже сьогодні дозволяють поліпшити обслуговування клієнтів, підвищити робочу ефективність і запобігати шахрайським транзакціям. При цьому страховики стикаються з трьома проблемами в отриманні максимальної вигоди як для споживачів, так і для самих себе при використанні ШІ:

По-перше, при розробці систем ШІ страховики стикаються з обмеженим доступом до даних з державного сектора. Для максимальної користі для суспільства такі набори даних мають бути доступні безкоштовно і в доступному для машинного читання форматі. Публічні дані для деяких додатків AI також іноді концентруються в руках декількох організацій, що призводить до обмеженого або коштовного доступу до даних. Це підіймає питання про те, як слід регулювати доступ до інформації.

По-друге, страховикам потрібен цілісний підхід до регулювання. Правова база ЄС вже охоплює сфери, що мають відношення до ШІ, такі як основні права, конфіденційність і захист даних, а також безпеку і відповідальність продукту. Потім це доповнюється національною нормативно-правовою базою. Необхідна горизонтальна, пропорційна і заснована на принципах нормативно-правова база ШІ, яка спирається на існуючі нормативні рамки ЄС і країни.

Нарешті, ефективне співробітництво між органами влади, що відповідають за питання діджіталізації, на сьогодні відсутнє. Підкреслюється, що всі національні органи, незалежно від сфери відповідальності, мають тісно співпрацювати і забезпечувати послідовність у застосуванні правил для подальшого розвитку єдиного цифрового ринку.

Зазначається, що страхова індустрія підтримує впровадження етичного ШІ, який заслуговує на довіру і орієнтований на людину за допомогою відповідної, заснованій на ризику і пропорційній нормативній базі.

Нагадаємо, з кінця 2019 року до кінця першого кварталу 2020 року глобальний перестраховий капітал скоротився на 6% і склав 590 млрд доларів.