Найнебезпечнішим мостом у Києві можна вважати міст Кирпи, оскільки його будівництво відбувалося з порушеннями.
Читайте такожОмелян назвавши кількість аварійних мостів в Україні
Про це виданню "Апостроф" розповів директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко.
"Особлива ситуація з мостом Кирпи (Дарницьким мостом), оскільки його будівництво відбувалося з грубими порушеннями. Проект пройшов державну експертизу тільки після того, як вже було побудовано сім опор, які були зведені з порушенням технологій - не закладалася арматура. Один з колишніх членів державної експертизи розповідав мені, що одну з опор зробили як в анекдоті - просвердлили дірки й позасовували туди арматуру. Між нами кажучи, це як мертвому припарка. Тому цей міст викликає занепокоєння, але щоб дати оцінку його стану, необхідно провести ретельні обстеження", - пояснив він.
Крім того, за його словами, кілька мостів столиці потребують капітального або поточного ремонту. В першу чергу, це міст Патона - на одній з опор обрушилось гранітне облицювання. На Повітрофлотському мосту потрібно провести поточний ремонт, бо він протікав і обсипалися його обробки.