У бренд-зоні можна буде протестувати технології розумної техніки за допомогою спеціального додатка HomeWhiz

У оновленому магазині «Фокстрот» (пр. Степана Бандери, 21) з'явилася найбільша бренд-зона beko формату shop in shop.

На території 100 м² розташована спеціальна зона, що імітує реальний інтер'єр кухні зі встановленою технікою преміального сегмента. У бренд-зоні beko формату shop in shop відвідувачі магазину можуть ознайомитися з понад 50 товарами нової серії великої побутової техніки beko і дізнатися про ТОП-5 сучасних технологій, які закладені в продукцію для повсякденного використання:

1.  AquaTech — дозволяє скоротити час прання на 50%, забезпечуючи на 50% більш делікатне очищення

2.  AutoDose — одноразова заправка рідкими мийними засобами в пральній і посудомийній машині з точним дозуванням для кожної програми забезпечує до 1 місяця роботи.

3.  Split&Cook — економія електроенергії при приготуванні одночасно двох різних страв в духовці.

4.  PremiumDirect — активне управління роботою індукційної варильної панелі завдяки інтуїтивному інтерфейсу і дворівневому підсвічуванню.

5.  HarvestFresh — зберігання вітамінів в холодильниках side-by-side завдяки імітації сонячного циклу. 

У бренд-зоні можна буде протестувати технології розумної техніки за допомогою спеціального додатка HomeWhiz і відчути всю простоту використання інтелектуального управління. Компанія beko також створила окремо кулінарну зону, де розміщені два варіанти дизайну кухні у світлій і темній колірній гамі, що дозволить покупцям побачити як саме їх техніка буде виглядати в реальному будинку.

«За нашою статистикою під час карантину 45% покупок техніки bekо було онлайн. Виходячи з нинішніх реалій пандемії COVID-19 цей показник буде тільки рости. Але споживачі все одно хочуть побачити товар наживо перед покупкою. Через карантинні обмеження у людей немає можливості відвідувати велику кількість магазинів. Тому для нас дуже важливо, щоб покупець міг побачити широкий асортимент в одній торговій точці та поставити запитання по технологіях фахівцю в магазині, а не розбиратись самостійно. З цією метою ми створили формат бренд-зони bekо як shop in shop», — коментує генеральний директор bekо Альп Арбатли.

«Це пілотний проєкт. Але в наших планах — розвивати доступність інноваційних продуктів покупцям по всій Україні в нашій мережі. Нам важливо зберігати високий рівень офлайн-послуг і пропонувати рішення за потребами сучасного клієнта», — виконавчий директор торгової мережі «Фокстрот» Олексій Зозуля.

*Довідка про компанію beko

beko — міжнародний бренд побутової техніки, що входить до групи компаній Arçelik, яка представлена в більш як 140 країнах. Компанія пропонує лінійки продуктів, що включають побутову техніку, кондиціонери повітря і дрібнутехніку. beko — європейський лідер серед брендів на ринку окремостоячої побутової техніки для дому, і найбільший бренд побутової техніки у Великій Британії. Бренд є Головним партнером ФК “Барселона”, іменним партнером чоловічої баскетбольної команди “Фенербахче” і Офіційним постачальником Європейського чемпіонату League of Legends (LEC).

Для детальної інформації просимо звертатися:

media@havasprkyiv.com.ua 

info@beko.ua