Том Форсайт розповів чому VR-версія Half-Life 2 так і не вийшла / Фото - Valve

Колишній співробітник Valve Том Форсайт згадав історію з 2013 року, коли команда експериментувала з VR-версією Half-Life 2. Однак студія зіткнулася з кумедним, але критичним багом.

Як Форсайт написав у Mastodon, уже через кілька хвилин після старту VR-збірка повністю софтлочилася. У сцені, де охоронець повинен впустити гравця в кімнату, двері просто не відчинялися, ламаючи весь послідовний скрипт.

Форсайт покликав інших розробників, включно з тими, хто робив оригінал. Тести показали, що проблема не у VR, баг виникав навіть у звичайній версії, якщо її перезібрати нинішнім компілятором.

Відео дня

У підсумку причина знайшлася: за дверима стоїть інший охоронець, і в оригінальній сцені його позиція прорахована з мікроскопічною точністю. Коли двері починають відчинятися, вони злегка штовхають NPC, той від цього майже непомітно повертається, і в старому білді цього повороту вистачає, щоб його черевик вийшов із траєкторії дверей, і далі гра працює як треба. А ось у новій збірці поворот виходить трохи меншим, настільки незначним, що палець на нозі охоронця все ще залишається на шляху дверей. Двері наштовхуються на перешкоду і блокуються. Гравець стоїть і чекає скрипт, який ніколи не спрацює.

Причина виявилася суто технічною. Старі збірки Half-Life 2 працювали на обчисленнях процесорів x87, де плаваюча кома зберігалася в іншій точності. Новий компілятор використовує SSE, і через ледь помітні відмінності в математиці змінилася поведінка фізики.

Раніше ми розповідали, що відразу кілька надійних інсайдерів вірять, що анонс Half-Life 3 відбудеться вже найближчим часом. За їхніми даними, гру покажуть до кінця року.

Вас також можуть зацікавити новини: