Українець розповів про ситуацію в єгипетських готелях у зв'язку з коронавірусом / Фото УНІАН

Після того, як у готелі Reef Oasis Beach Resort в єгипетському Шарм-ель-Шейху в італійських туристів виявили коронавірус, почалася паніка. Люди почали масово знімати панічні відео, які заполонили соцмережі.

Читайте такожКулеба: туроператори, які так "героїчно" відправляли українців до Єгипту, мають повернути їх назад

Про це УНІАНу розповів киянин Віталій Гребенюк, який після тижневого відпочинку в Шарм-ель-Шейху мав повернутися в Україну, але запланований рейс було скасовано.

Відео дня

За його словами, після новин про інфікування двох італійців, уряд Єгипту на чотири години відключив усі телефонні оператори в Шарм-ель-Шейху і всі прямі інтернет-лінії, щоб уникнути поширення панічних настроїв.

«Почалася паніка. Люди почали масово знімати панічні відео, які заполонили соцмережі. Багато хто просто кинулися збирати валізи і мчати в аеропорт, готові летіти куди завгодно, тільки б покинути країну. Був повний хаос і дурдом. Своєю чергою, уряд Єгипту на чотири години відключив усі телефонні оператори в Шарм-ель-Шейху і всі прямі інтернет-лінії. Жоден телефон у Шармі в цей період не працював. Звичайно, ніхто не розумів, що відбувається. Але, думаю, вони вчинили правильно. Це дозволило не розігнати паніку ще сильніше. Через три-чотири години всі трохи заспокоїлися, ситуація стабілізувалася», – розповів Гребенюк.

Як повідомляв УНІАН, 15 березня МЗС України заявило, що в курортному місті Шарм Ель Шейх на карантин помістили 750 українських туристів у зв'язку з виявленням коронавірусу у двох італійських туристів.

Для вирішення питань, пов'язаних з перебуванням українських туристів в Єгипті, в цю країну сьогодні відправився консул України.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.