Рейс SpiceJet обернувся для пасажира кошмаром / фото ua.depositphotos.com

Пасажир, який летів з Мумбаї в Бангалор рейсом індійської авіакомпанії SpiceJet, застряг у туалеті літака протягом усього польоту через несправність дверей.

Як пише The Independent, чоловік пішов до вбиральні незабаром після того, як літак піднявся в повітря. Однак замість того, щоб з полегшенням повернутися на своє місце і комфортно провести політ в кріслі, він провів наступні 45 хвилин в кошмарній пастці.

Виявивши, що пасажир опинився замкнений у вбиральні, бортпровідники спробували відкрити двері зовні, але безуспішно. В результаті бідолаху звільнили з тісного туалету тільки після того, як літак приземлився в аеропорту Бангалора і втрутилися технічні фахівці.

Відео дня

При цьому протягом всього пекельного рейсу екіпаж літака спілкувався з застряглим в туалеті пасажиром за допомогою записки, просунутої під двері.

"Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку за кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відчиняться головні двері, прийде інженер", – йшлося в записці.

Екіпаж спілкувався з бранцем за допомогою записки / фото twitter.com/iam_amangulati

У свою чергу авіакомпанія SpiceJet висловила жаль з приводу інциденту і заявила, що пасажиру буде повністю відшкодована вартість авіаквитка.

Як повідомляв УНІАН, раніше зарядка для смартфона, що перегрівалася, мало не влаштувала пожежу в літаку. Власник гаджета все проспав.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.