Пасажир, який летів з Мумбаї в Бангалор рейсом індійської авіакомпанії SpiceJet, застряг у туалеті літака протягом усього польоту через несправність дверей.
Як пише The Independent, чоловік пішов до вбиральні незабаром після того, як літак піднявся в повітря. Однак замість того, щоб з полегшенням повернутися на своє місце і комфортно провести політ в кріслі, він провів наступні 45 хвилин в кошмарній пастці.
Виявивши, що пасажир опинився замкнений у вбиральні, бортпровідники спробували відкрити двері зовні, але безуспішно. В результаті бідолаху звільнили з тісного туалету тільки після того, як літак приземлився в аеропорту Бангалора і втрутилися технічні фахівці.
При цьому протягом всього пекельного рейсу екіпаж літака спілкувався з застряглим в туалеті пасажиром за допомогою записки, просунутої під двері.
"Ми зробили все можливе, щоб відкрити двері, але у нас нічого не вийшло. Не панікуйте, ми йдемо на посадку за кілька хвилин, тому, будь ласка, закрийте кришку унітазу і сядьте на неї. І захистіть себе. Як тільки відчиняться головні двері, прийде інженер", – йшлося в записці.
У свою чергу авіакомпанія SpiceJet висловила жаль з приводу інциденту і заявила, що пасажиру буде повністю відшкодована вартість авіаквитка.
Як повідомляв УНІАН, раніше зарядка для смартфона, що перегрівалася, мало не влаштувала пожежу в літаку. Власник гаджета все проспав.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Авіакомпанія помилково забанила туриста на 10 років: все через ім'я
- Стюардеса "замінувала" рейс, щоб перешкодити колишньому летіти з новою дівчиною до Майамі
- Ніж в хлібі, травичка в підгузку: найдивніші речі, які пасажири намагалися пронести в літак
Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.