Ілюстрація REUTERS

За 2018 рік українська армія отримала близько 50 літаків і вертольотів, які були модернізовані і відремонтовані силами українського кластера авіабудування, до якого входить 16 підприємств ДК "Укроборонпром".

Читайте такожПорошенко: армія наступного року отримає 6 тисяч мінометів, снайперської зброї, ЗРК та десятки літаків

Про це повідомляє ZN.ua.

Відео дня

"У переліку винищувачі Су-27 і Міг-29, штурмовики Су-25, бомбардувальники і розвідники Су-24, транспортні літаки Ан-26 та Іл-76, навчально-тренувальні літаки L-39, вертольоти Мі-24, Мі-14 і Мі-8", - йдеться в повідомленні.

Зокрема, в 2018 році ДП "Львівський державний авіаційно-ремонтний завод" виконав роботи з серійної модернізації винищувачів Міг-29 до рівня Міг-29МУ1. Ці літаки отримали потужну радіолокаційну станцію, яка дає можливість збільшити дальність виявлення повітряних цілей, а також інтегровану в бортовий радіонавігаційний комплекс систему супутникової навігації.

З конотопського "Авиакона" вийшли понад півтора десятка вертольотів Мі-24, Мі-14 і Мі-8. Крім того, підприємство передало до війська дійсно унікальні машини - Мі-8МТП, призначені для ведення радіоелектронної боротьби. Спеціальна апаратура цього вертольота дозволяє встановлювати перешкоди наземним радіолокаційним станціям виявлення, наведення і цілевказівки, що дозволяє "засліпити" і дезорганізувати ворога.

У свою чергу "Одеський авіаційний завод" і "Чугуївський авіаційний ремонтний завод" виконали значну роботу з оновлення та модернізації навчально-тренувальних літаків L-39, на яких українські курсанти опановують ази льотної підготовки, а діючі пілоти проводять постійні тренування для підвищення майстерності.

"Запорізький державний авіаційний ремонтний завод "Мігремонт" виконав модернізацію винищувачів Су-27 і штурмовиків Су-25, які отримали додатковий індекс 1М. Літак оснащується новим радаром, що дає 30% збільшення дальності виявлення повітряних цілей, новий навігаційний комплекс, засоби контролю, реєстрації та обробки бортових параметрів. Су-27-1М також здатний виконувати спільні місії з силами Альянсу.

"Одеський авіаційний завод" спільно з миколаївським "НАРП", почав розробку глибокої модернізації розвідника Су-24. Головне завдання цієї розробки - значно розширити можливості цього літака за рахунок сучасних цифрових систем і установки передової бортової апаратури.

ДП "Антонов" у 2018 році активізував процес інтеграції до світової авіаційної промисловості. І одним з перших проектів у цьому напрямку стали, спільно з турецькими партнерами, роботи над транспортним літаком короткого зльоту і посадки Ан-188.