
Ураження ворожого літака Ту-134 означає, що на території Російської Федерації тепер немає жодного місця, де росіяни можуть почуватися спокійно.
Про це в ефірі "Київ24" сказав президент Української асоціації пілотів Геннадій Хазан, відповідаючи на запитання про значення ураження на території Росії літака Ту-134.
Він зауважив, що проведена операція зі знищення літака була дуже якісною. "А що воно означає для Російської Федерації - таку дріботну річ, що нема на території Російської Федерації тепер жодного місця, зокрема на летовищах цієї країни, де росіяни можуть себе почувати спокійно. Такого вже нема і в майбутньому не буде", - сказав експерт.
Хазан додав, що радше за все, цей літак використовувався збройними силами країни-агресора. "Що саме робив, яка саме модифікація, - вони про це напишуть обов’язково, ми не будемо вигадувати. А чому він згорів - тому що, щоб не літати більше на користь і не використовуватися більше на користь збройних сил Російської Федерації", - зазначив він.
Так, підкреслив експерт, тепер росіяни не почуватимуться безпечно "навіть, як вони вважали, в такому глибокому тилу, на такій відстані від лінії фронту". Крім того, на запитання, хто міг користуватися цим літаком, Хазан зауважив, що це військові посадові особи або ж певний "цікавий" особовий склад, який потрібно було б швидко та непомітно перемістити:
"Тепер у них не буде ще однієї одиниці, яка могла б це робити".
Важливі новини України про війну - що повідомлялося
Як писав УНІАН, раніше Головне управління розвідки Міністерства оборони України заявило, що у ніч на 13 жовтня на військовому аеродромі "Оренбург-2" у Росії було знищено літак Ту-134. Такі радянські борти використовуються, зокрема, для транспортування керівного складу Міністерства оборони Росії.
Водночас головний редактор Defense Express Олег Катков вважає, що знищення старого російського літака радянського виробництва Ту-134 не матиме впливу на ситуацію на фронті.
За його словами, у російських повітряно-космічних силах такий літак давно замінили на новішу модернізацію - Ту-154 - ще за радянських часів. Катков додав, що перевезення особового і офіцерського складу такими літаками не є чимось вкрай критичним.