Дикий пояснив, які проблеми для росіян можуть принести удари ВСУ по російській залізниці/ Колаж УНІАН, фото t.me/astrapress, скріншот

Російська загарбницька армії, яка воює проти України, вкрай залежна від логістичних постачань через залізницю. Про це ветеран російсько-української війни, екскомандир роти батальйону Айдар Євген Дикий сказав в ефірі на Radio NV.

Експерт відзначив, що російська військова логістика вкрай залежна від залізниці, бо у загарбників немає у достатній кількості автотранспорту, а останнім часом немає достатньо й пального. Це вже є результатом саме українських "санкцій" (атаки дронами).

Як наголошує Дикий, росіянам не вистачає колесного транспорту і пального для "забезпечення військової логістики навіть відсотків на 10".

Відео дня

"Тому в них вся стратегічна логістика повністю зав'язана на залізницю. І тільки вже на останньому самому плечі доставки потяги розвантажуються і останнє вже довезення іде колісним транспортом", - додав Дикий.

Як приклад залежності росіян від залізниці він наводить ту частину залізниці, яку окупанти в умовах бойових дій ризикнули прокласти між Кримом та Ростовом-на-Дону.

"Ця залізниця, яка йде нашим Приазов'ям, - вони ж бачать, де проходить лінія фронту. Звичайно ж, вони дуже добре знали, що вони цю лінію фронту найближчим часом там не посунуть, але вони все одно прямо біля лінії фронту проклали залізницю, знаючи, що туди долітають наші дрони", - додав Дикий.

Експерт підкреслив, що українські дрони регулярно вражають російські залізничні ешелони, але росіян це не зупиняє відправляти нові потяги. "Вони буквально під вогнем там ганяють час від часу потяги, от коли можуть", - відзначив Дикий.

Як пояснив експерт, росіяни використовують залізницю, бо реально колісним транспортом такі обсяги логістичних поставок замінити неможливо. Також він розповів про відмінність російської залізниці від української.  

"Російська залізнична мережа не така густа, як в Україні. В європейській частині Росії ще приблизно така ж, як в нас. А от чим далі до Уралу і особливо за Урал, тим ця, власне, залізнична мережа менш густа і відповідно перебивання кожної гілки складніше замінити об'їзними шляхами. От над цим ми працюємо", - наголосив Дикий. Тож, за його словами, чим далі бити по російській залізниці на схід, тим критичнішою буде ситуація для росіян у тій частині логістичного маршруту. Водночас, він зауважив, що росіяни теж намагаються уражати українську залізницю.  

Удари по російській залізниці

Як повідомляв УНІАН, у Головному управлінні розвідки Міністерства оборони України повідомили про унікальну операцію, проведену 13 вересня на російській залізниці. На залізничному перегоні Малоархангельск-Глазуновка росіянами були виявлені міни, але від невдалого розмінування двоє співробітників "Росгвардії" загинули. ПІсля вибуху, станом на 22:00 13 вересня, було зупинено залізничне сполучення федерального значення, затримуються понад 15 потягів в обох напрямках. 

Вас також можуть зацікавити новини: