этот материал доступен на русском

У Латвії звинуватили пропагандистський телеканал РФ у розпалюванні ненависті

09:21, 15 серпня 2019
Світ
464 0
Ілюстрація REUTERS

Національна рада з питань електронних ЗМІ Латвії звинуватила телеканал "Росія-24" в розпалюванні ненависті у випуску новин про нового латвійського президента.

Про це повідомляє Delfi.

Читайте такожУ США представили концепцію боротьби з пропагандою Кремля

Йдеться, зокрема, про новинний випуск на каналі "Росія-24" за 30 травня, який був присвячений президенту Латвії Егілу Левітсу.

Зазначається, що в тому випуску ведуча передачі сказала, що "новообраний президент Латвії Егілс Левітс причетний до дискримінації національних меншин, у тому числі російських".

Латвійське законодавство передбачає, що за зміст, що поширюють канали з третіх країн, несе відповідальність кабельний оператор. Ця програма доступна у 19 операторів, у зв'язку з чим Нацрада Латвії відкрила 19 адміністративних справ.

Заступник голови Нацради з питань електронних ЗМІ Латвії Іварс Аболіньш попередив, що рада продовжить стежити за недружніми Латвії каналами.

Як повідомляв УНІАН, раніше у Латвії заблокували сайт Baltnews.lv, який належить російському пропагандистському медіахолдингу "Россия сегодня", через загрозу суверенітету України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter