mak-iac.org

Про це повідомляє Міждержавний авіаційний комітет на своєму сайті.

"Детальний аналіз інформації, спрямований на виявлення всіх чинників технічної експлуатації повітряного судна триває. Комісією планується проведення необхідних досліджень збережених агрегатів і елементів системи управління літака. У компанію Boeing направлено запит щодо надання технічної документації, необхідної для оцінки працездатності систем літака, а також інформації про всі події з літаками Boeing із схожими сценаріями розвитку ситуації", - йдеться в повідомленні.

Відзначається, що в лабораторії МАК тривають роботи з підготовки даних для проведення математичного моделювання та відновлення траєкторії польоту літака з аудіо-візуальною реконструкцією події.

Відео дня

Читайте такожЕксперти закінчили копіювання мовного самописця літака, що розбився Boeing

Також в МАК зазначили, що робота над розшифровкою переговорів екіпажу триває. "До теперішнього часу розшифровано понад 1 годину переговорів, включаючи заключний етап польоту. До цієї роботи в лабораторії МАК залучені фахівці ОАЕ, Російської Федерації, США, Франції", - сказано в повідомленні.

Крім цього Міждержавний авіаційний комітет заявляє, що у відповідності до міжнародних і Російських правил розслідування авіаційних подій, інформація бортового мовного самописця (CVR) не підлягає розголошенню.

Читайте такожFlyDubai: Умови для посадки "Боїнга" в Ростові були нормальними

Як повідомляв УНІАН, літак Boeing 737-800 авіакомпанії FlyDubai, який прямував з найбільшого міста Об'єднаних Арабських Еміратів Дубаї, розбився при заході на посадку в аеропорту Ростова-на-Дону, намагаючись піти на друге коло.