У день парламентських виборів ТСН проведе 6-годинний марафон

21 липня Телевізійна служба новин каналу «1+1»  у прямому ефірі проведе 6-годинний марафон та оголосить результати ексклюзивного екзит-полу на парламентських виборах.

У день виборів до Верховної Ради спецвипуски ТСН виходитимуть о 12.00, 15.00 та 18.00, а о 19.30 розпочнеться марафон «Вибір країни». Традиційно ведучі працюватимуть у знакових локаціях просто неба.

ТСН розкаже про всі тонкощі передвиборчої кампанії, про перебіг подій у день голосування, а також покаже репортажі з найскандальніших дільниць. Під час марафону також вийде 5-серійний цикл сюжетів «Таємниці Верховної Ради» про становлення українського парламентаризму. Автором спецпроекту стала спецкореспондентка ТСН Ольга Кошеленко. Вона розкаже, як Верховна Рада змінювала країну і змінювалася сама. А також згадає ключові події та розповість про кулуарну частину роботи парламенту.

Відео дня
У день парламентських виборів ТСН проведе 6-годинний марафон

Разом з героями спецпроекту Ольга з’ясовуватиме, хто приніс корупцію у Раду, що стоїть за найгучнішими піар-акціями, та чому найважливіші рішення парламент ухвалював у кризові моменти. Серед спікерів циклу «Таємниці Верховної Ради» -  депутати Лілія Григорович, Ярослав Кендзьор, Тарас Чорновіл, колишні голови ВР Леонід Кравчук, Олександр Мороз, Арсеній Яценюк та чинний спікер Андрій Парубій.

О 20.00 після закриття виборчих дільниць ТСН презентує результати власного екзит-полу, який на замовлення каналу «1+1» проведуть дві авторитетні компанії Kantar TNS та Info Sapiens.

Також в рамках марафону «Вибір країни» 21 липня відбудеться спецвипуск суспільно-політичного ток-шоу «Право на владу». Вперше програма вийде за межі студії. Деталі телеканал «1+1» повідомить вже згодом.

Дивіться марафон ТСН «Вибір країни» 21 липня на телеканалі 1+1, а також в інтернеті – на сторінках ТСН у Facebook та YouTube.

Для довідки.Kantar TNS — міжнародна дослідницька компанія, що представлена у 80 країнах світу, і вже 18 років працює на українському ринку. Агенція Info Sapiens була створена внаслідок реструктуризації міжнародної компанії GfK Ukraine. Обидві організації мають значний досвід проведення екзит-полів: Kantar TNS — з 2004 року, команда Info Sapiens — з 2010 року. Крім того, дослідницькі компанії мають власну національну мережу інтерв`юерів, входять до Європейської асоціації дослідників громадської думки і маркетингу (ESOMAR), а Kantar TNS також володіє двома міжнародними стандартами якості ISO. Консорціум цих двох компаній також проводив екзит-пол під час президентських виборів на замовлення каналу «1+1».