этот материал доступен на русском

Forbes назвав бренд Apple найдорожчим дев'ятий рік поспіль

12:52, 23 травня 2019
Фінанси
151 0
Ілюстрація \ REUTERS

Читайте такожForbes назвав найбільші корпорації світу

Вартість бренду американської компанії зросла на 12% за рік і склала $205,5 млрд ($182,8 млрд у минулому році), передає kommersant. Виторг компанії Apple оцінили у $265,8 млрд. Перше місце в рейтингу компанія займає дев'ятий рік поспіль.

У п'ятірку також увійшли Google ($167,7 млрд), Microsoft ($125,3 млрд), Amazon ($97 млрд) і Facebook ($88,9 млрд). За рік перша п'ятірка найдорожчих брендів практично не змінилася - Amazon і Facebook помінялися місцями.

У своїх розрахунках Forbes орієнтувався на річну виручку компаній за вирахуванням коефіцієнта, який відображає «роль бренду у своїй індустрії». У список потрапили тільки ті бренди, які здійснюють діяльність у США, через що до вибірки не потрапили такі великі бренди, як міжнародний телекомунікаційний оператор Vodafone і китайський гігант електронної торгівлі Alibaba.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter