Шевченківський районний суд Києва виніс рішення про конфіскацію всього майна і 100% акцій ПАТ «Мотор Січ» / фото УНІАН

Заяви представників української влади про те, що націоналізація «Мотор Січ» служить захисту національних інтересів України — повна брехня, заявив в інтерв'ю Ду Тао, президент Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment.

Так він прокоментував рішення Шевченківського районного суду Києва, який з ініціативи Служби безпеки України виніс рішення про конфіскацію всього майна і 100% акцій ПАТ «Мотор Січ» з подальшою їх передачею державному агентству АРМА, а потім, можливо, концерну «Укроборонпром». Про це повідомляють "Українські новини". 

"Це образа принципу справедливості, нехтування світового торгового порядку і зрада всього українського народу. Це дурний і варварський, підлий і безсоромний, брудний і нудотний сучасний фарс. - заявив Ду Тао. - Режисер і актори якого насправді є урядом однієї суверенної держави, яка виставляє напоказ верховенство закону, справедливість і цивілізацію, а на ділі демонструє абсолютно зворотну поведінку. Його єдина мета - спробувати завоювати прихильність і схвалення іноземних господарів, безмежно політизуючи комерційні проекти. Тільки для того, щоб задовольнити власні егоїстичні бажання і продовжувати дурити народ, зраджувати країну і узурпувати владу. У нас [в Китаї] це називається не просто "сліпа гонитва за грошима", а "повністю втратив людську подобу". Шкода, що "Мотор Січ" і багато тисяч працівників підприємства стануть жертвами цього фарсу".

Відео дня

"Це вже п'ята незаконна і зловмисна дія подібного характеру за чотири роки, п'ятий арешт належних китайським інвесторам акцій і грубе порушення прав всіх 100% акціонерів «Мотор Січ», — заявив президент компанії-акціонера «Мотор Січ». - Просто кричуще, відкрите пограбування - я не можу знайти інших слів, щоб описати таку поведінку».

Ду Тао додав, що розпочата Україною націоналізація підприємства не вирішує стратегічних завдань подальшого існування і розвитку «Мотор Січ».

"Для процвітання "Мотор Січ" набагато важливіше інше. І питання інші: де в майбутньому довгостроковий ринок? Де реальні і термінові замовлення? Як модернізувати технології, як зробити зміну поколінь продуктів і як оновити виробничі обладнання? І як гарантуються робочі місця і добробут робітників? Особисто я вважаю, що якщо будуть тільки порожні гасла, бліді слова і невиконані обіцянки, то заяви на тему «націоналізація «Мотор Січ» може захистити національні інтереси України» — повна брехня», — сказав президент Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment, зазначивши, що багатотисячний колектив Запорізького заводу опинився в заручниках і стане однією з перших жертв цього фарсу. Сама ж китайська Skyrizon націлена продовжити розвиток проектів у сфері авіації за участю української "Мотор Січ" або без неї: "Ми приватна компанія, і самі вибираємо, чим займатися, виходячи з ринкової кон'юнктури. І наша основна мета і фокус-ринок комерційної авіації в Китаї і в усьому світі", — казав Ду Тао і нагадав, що ринок цивільної авіації Китаю - єдиний у світі ємний і перспективний, куди прагнуть потрапити всі глобальні лідери у сфері авіабудування.

Як відомо, китайські власники контрольного пакета акцій мають намір стягнути компенсацію з України в міжнародному арбітражі за спричинення ним шкоди в розмірі $ 3,6 млрд. В даний час Ду Тао, президент Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment нарівні з представленою ним компанією, а також її бенефіціаром Ван Цзіном і представником Skyrizon в Україні Чен Хойшеном опинилися під дією санкцій із заморожуванням активів і забороною на в'їзд в країну, які були введені указом президента Володимира Зеленського на підставі рішення Ради національної безпеки і оборони за ініціативою СБУ. Зараз компанія оскаржує цей указ у Верховному Суді України, домагаючись його скасування як протизаконного і бездоказового.