Українці дедалі більше віддають перевагу покупкам в Інтернеті / REUTERS

Цього року українці почали частіше купувати онлайн.

Читайте такожСпоживчі настрої: на що українці витрачають найбільше грошей

Про це повідомляє ТСН.ua з посиланням на дослідження маркетингової компанії CBR.

"Найчастіше купують одяг. Таких українців майже 47%. Побутову техніку та електроніку в Мережі обирають 46% людей. Трохи менше купують парфумерію та косметику - близько 37% опитаних", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що серед інтернет-покупців найчисленніша категорія віком від 26 до 45 років.

"Найактивніше купує молодь до 26, а от серед регіонів найбільше до інтернет-шопінгу схильні жителі західної України", - підкреслює видання.

Що цьому передувало

  • Раніше опитування на замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) виявило, що негативні економічні наслідки від пандемії COVID-19 відчули на собі 69% українців.
  • Також українці відчули на карантині нестачу ґаджетів. Адже в умовах обмежень доступ до Інтернету та комп’ютера став необхідною умовою для повноцінного навчання.
  • Згідно з опитуванням, 16% українців відчували нестачу ґаджетів, а 73% під час карантину щодня користувались інтернетом.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram