ПроКредит Банк в Україні адаптується до викликів, спричинених пандемією коронавірусу, прискорюючи впровадження інтенсивної програми діджиталізації та розширюючи свою платформу онлайн-банкінгу. Клієнти банку тепер отримують простіший, швидший та надійніший доступ до банківських послуг за нижчою ціною. «Ринок готовий стати цифровим, – говорить Голова Правління ПроКредит Банку в Україні Віктор Пономаренко. – Ми бачимо це за статистикою. Кількість онлайн-транзакцій, приміром, значно зросла з початку карантину».

Давно переконавшись у тому, що майбутнє за цифровими сервісами, міжнародна банківська група з головним офісом у Німеччині розпочала програми переходу на цифрові технології задовго до пандемії. «Коронавірус змусив нас пришвидшити цей перехід, — говорить пан Пономаренко. — Ми вже багато чого змінили і плануємо змінити ще більше, аби стати більш ефективними та цифровими».

Попри те, що фізичні особи та підприємства в Україні сильно постраждали від Covid-19, цього року ПроКредит Банк розширив свої портфелі як приватних, так і бізнес-клієнтів. «Незважаючи на дестабілізацію, пов’язану як з коронавірусом, так і з економічними проблемами, ми розвиваємося у всіх сферах переходу на цифрові формати. Чим більше ринок до цього призвичаїться, тим кращі результати ми отримаємо вже наступного року. Я налаштований оптимістично», — запевняє пан Пономаренко.

Зростання в умовах коронавірусу. Якості, яких шукають клієнти, збігаються з основними принципами банку — прозорістю та надійністю, а також стрімким збільшенням масштабів діджиталізації. «Нашою перевагою є прозорість, яку ми пропонуємо в нашому пакеті послуг, його вартості та самій бізнес-моделі, що дозволяє нам бути більш конкурентоспроможними на цьому ринку», — говорить пан Пономаренко.

Основний бізнес-напрямок ПроКредит Банку це надання позик бізнес клієнтам, і показники цього року свідчать, що загальний попит на інвестиції та розширення в Україні знизився. Втім, в банку відбувається значне зростання не лише кількості бізнес  клієнтів, а й обсягів виданих позик. «Ми досить добре витримуємо тиск. Ми адаптуємось і вчимось, як вести бізнес у майбутньому», —  говорить пан Пономаренко.

Обслуговування приватних осіб. Головною принадою для них є комфорт і вартість. «Діджиталізація дозволяє нам пропонувати клієнтам більше як з точки зору різноманітності послуг, так і з точки зору їх якості, — пояснює пан Пономаренко. — Наші клієнти мають доступ до приватного банкінгу на веб-сайті, а також встановлюють мобільні додатки, відтак отримуючи доступ майже до всіх доступних в Україні банківських послуг».

В умовах стрімкого поширення діджиталізації єдиною причиною для виходу з дому стало зняття готівки. ПроКредит Банк надає сьогодні безкоштовний доступ до всіх банкоматів України. «Це частина нашого плану з надання прозорих та зрозумілих пакетів. Ви сплачуєте плату за послуги і отримуєте все необхідне для задоволення ваших банківських потреб», — говорить пан Пономаренко.

Для забезпечення найвищого рівня безпеки та дотримання нормативних вимог ПроКредит утримує власну ІТ-компанію, що надає послуги цій банківській групі по всьому світу. «Це дозволяє нам створювати інструменти та програмне забезпечення, які користуються попитом у клієнтів, водночас підтримуючи високі стандарти безпеки на міжнародному рівні», — говорить Голова Правління.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram