Черговий скандал виник з "ПриватБанком"- його клієнтка заявила, що шахраям вдалося зламати мобільний додаток "Приват24" на її вкраденому телефоні. У підсумку вона втратила чималу суму грошей.
Про це йдеться в її відгуку про банк на сайті "Мінфін".
За її словами, в чохлі з вкраденим телефоном була карта "Привату". Злодії зламали "Приват24", відкрили кредитний ліміт на 32 тисячі гривень і зняли цю суму. Дзвінок на гарячу лінію банку заблокував тільки пенсійну карту, а щодо кредитної оператор запевняв, що зламати її не вийде. Згодом, за словами клієнтки, з'ясувалося, що на карту було взятий ще один кредит і на покупки в інтернеті було витрачено 30 тисяч гривень.
"Банк нічим допомогти не може, тільки нараховує відсотки. Загалом мене обікрали на 62 тисячі", - пише обурена жінка.
Читайте також"ПриватБанк" попередив українців про нове шахрайство під виглядом COVID-виплат
Представник "Привату" у відповідь написав, що зазначені операції доступні лише при наявності доступу в мобільний додаток.
"Маючи тільки фінансовий номер, зробити вхід в аккаунт немає можливості, адже необхідно знати також пароль від аккаунта або пін-код карти (для відновлення доступу), які відомі тільки клієнту-власнику карти. Зі свого боку ми робимо все, щоб уберегти кошти клієнтів від шахраїв і підкреслюємо, що клієнт сам може не дати заволодіти своїми грошима", - відповів співробітник банку.