Ілюстрація REUTERS

Українська роздрібна мережа Vodafone Retail представила аналітичний щоквартальний звіт ринку смартфонів в Україні, складений на основі даних продажу за третій квартал 2019 року, а також big data аналітики мобільної мережі оепратора Vodafone.

Читайте такожРівень покриття України інтернетом доходити до 70% - Федоров

Вибираючи смартфон, українці продовжують звертати увагу на наявність 4G і великого екрана. Частка смартфонів з екраном 6+ дюймів продовжує зростати: 69% у 3 кварталі проти 58% у другому кварталі 2019 року. 4G-ready смартфони вже становлять 99% усіх нових смартфонів. Водночас, зростає популярність смартфонів з підтримкою NFC – вже майже половина покупців вибирають NFC-смартфони, тоді як минулого кварталу таких було 40%, передає itc.ua.

Відео дня
фото Vodafone Retail

Переважна більшість всіх нових смартфонів, які купують українці, це двосімні смартфони. Цього кварталу українці практично одноголосно вибирали більше смартфонів виробництва Samsung і лише в Донецькій, Миколаївській та Сумській областях популярнішими стали смартфони Xiaomi.

Українці залишаються досить консервативними при виборі нового смартфона. На першому місці в рейтингу любові до брендів традиційно залишаються власники iPhone – 71% «яблучників» купують собі нові iPhone. Вони також довше користуються своїми трубками — майже 2 роки. Друге місце поділяють Samsung і Xiaomi – половина власників цих смартфонів залишаються вірними своїм улюбленим брендам, коли купують новий смартфон.

фото Vodafone Retail

Переваги інших користувачів цих двох брендів у виборі нового смартфона взаємно перетинаються. Зокрема, 17% колишніх користувачів Samsung замінили їх в третьому кварталі на Xiaomi, а 16% користувачів Xiaomi — купили смартфон Samsung. І перші, і другі користуються своїми смартфонами в середньому 1,5 року. На третьому місці Huawei – 32% власників смартфонів Huawei обирали новий телефон, не змінюючи бренд. А от термін служби таких смартфонів у одного власника виявився трохи, але менше – 1,4 року.

Чоловіки частіше міняють смартфони, ніж жінки. Люди із середнім та низьким достатком, як і в попередньому кварталі, були більш схильні до купівлі нового смартфона, ніж їх заможні співвітчизники. Улюблений колір смартфона в Україні – чорний (44,5%), за ним йдуть сині (28%), сірі (11,0%) і золотисті (4,5%) смартфони. Українці стали більш вимогливими до об'єму пам'яті, доступної в смартфонах. У топі продажів в 3 кварталі – смартфони з об'ємом пам'яті 32 ГБ і 64 ГБ.

фото Vodafone Retail

До кожного третього смартфона докуповують карту пам'яті, при цьому найчастіше обирають карту пам'яті з об'ємом 32 ГБ. У третьому кварталі українці стали частіше купувати страховку при покупці смартфона. Якщо в першому кварталі 2019 році кожен 8-й смартфон був проданий зі страховкою, то в третьому кварталі 2019 – вже кожен третій. Скло та чохли йдуть в чеку майже до кожного другого смартфона.

Фітнес-браслети завдяки своїй ціні і різноманітності переважають у продажу над смарт-годинниками, але останні в третьому кварталі набирають обертів: їх частка в загальних продажах wearables становить 32% проти 24% кварталом раніше. Лідером продажів серед наручних годинників в 3 кварталі став Xiaomi. Зростає частка продажу дитячих смарт-годинників Elari, разом з цим падають продажі годинників Huawei.