Вперше за багато років соціальна мережа Instagram вносить істотні зміни до дизайну головного екрану свого мобільного додатку. Відзначається, що на головний екран будуть додані вкладки Reels і Shop.
Читайте такожПроти Instagram подали мільярдний позов за збір інформації щодо користувачів
Про це повідомляє портал ITC.ua.
"Вкладка Reels, приведе користувачів до однойменного розділу з короткими відео, схожому на TikTok. На вкладці Shop показуватимуться персональні рекомендації, добірки редакторів, вибрані каналом @shop, відеоролики для покупок і колекції нових продуктів. Обидві вкладки покликані допомогти людям знайти бажане на платформі",- йдеться в повідомленні.
Зазначається, що при цьому вкладка Likes і Create (де користувачі завантажують фотографії), переміщаються у верхній правий кут. Тепер вони будуть розташовані поруч з поштовою скринькою вхідних повідомлень.
"Той факт, що Instagram додає вкладку Reels на головний екран всього через кілька місяців після запуску цієї функції говорить про її високу популярність. Цікаво, що розділ з більш тривалими роликами - IGTV - так і не отримав спеціальної вкладки на головному екрані та доступний тільки через сторінку Discover, що може свідчити про відсутність інтересу до цього формату", - підкреслює видання.