В експертних колах, економічний обґрунтований тариф називають у 7-8% / фото УНІАН

Лише четверо з більш ніж трьохсот учасників, що взяли участь в обговоренні проекту наказу Мінінфраструктури, яким, зокрема, передбачається підвищити тарифи на вантажоперевезення на 14,2%, підтримали даний документ.

Про це стало відомо в результаті голосування, яке проходить на інтернет-сторінці міністерства.

Як раніше повідомляв OBOZREVATEL, підвищення тарифів вдарить по аграрній та металургійній галузях. Перевізникам доведеться підвищувати собівартість виробництва, що призведе до скорочення обсягів постачання. Економіка через це може недоотримати три відсотки ВВП. Промисловці, зокрема, аграрії і металурги, вже виступили проти цієї індексації.

Відео дня

З подібною заявою виступили також Американська торгова палата, Європейська Бізнес Асоціація.

Зокрема, Американська торгова палата наполягає на створенні робочої групи з питання збільшення "Укрзалізницею" тарифу на вантажоперевезення на 14,2% у 2019 році.

За даними асоціації, пропозиція УЗ збільшити тарифи істотно підвищить і витрати компаній більш ніж на 10 млрд гривень.

В експертних колах, економічний обґрунтований тариф називають у 7-8%, а не 14,2% як пропонується "Укрзалізницею".

Не підтримала індексацію тарифів і Державна регуляторна служба (ДРС).

Як заявила глава ДРС Ксенія Ляпіна, в найближчі кілька днів експертна група з представників УЗ, а також зацікавлених галузевих підприємств, виробить компромісний варіант.

"На мій погляд, повинна бути прозорість тарифних рішень з боку "Укрзалізниці", прогнозованість тарифів. Тому пропоную створити експертну робочу групу при Міністерстві інфраструктури, з представниками УЗ, а також асоціаціями, що представляють бізнес, і потім прийняти єдине рішення..." - підкреслила Ляпіна.