Ілюстрація / REUTERS

Airbus представив концепцію розумного салону для своїх літаків Airbus Connected Experience, яка базується на зборі інформації про параметри, що відповідають за безпеку або обслуговування пасажирів.

Передбачається, що представлена платформа буде аналізувати дані, одержувані від крісел, багажних полиць, систем розваги і освітлення, візків бортового харчування, туалетних кімнат та іншого обладнання, що передає avianews.com.

Зібрана інформація буде передаватися на планшети бортпровідників, що дозволить персоналу, наприклад, відстежувати, яка багажна полиця не закрита, хто з пасажирів не пристебнув ремені, скільки порцій харчування залишилося на борту.

Відео дня

За задумом розробників, це дозволить спростити роботу бортпровідників, підвищить рівень сервісу і дозволить надати пасажирам більш персоналізовані послуги.

Читайте такожAirbus навряд чи зможе замінити Boeing 737 Max - FT

Наприклад, крісла можуть бути налаштовані у відповідності до власних уподобань кожного пасажира. Крім цього, мандрівники зможуть замовляти їжу та напої ще до початку бортового обслуговування та отримувати контент розважальної системи відповідно до своїх уподобань.

Робота системи також передбачає збір даних у спеціальне хмарне сховище на випадок, якщо ця інформація потрібна авіакомпаніям для аналізу переваг пасажирів, виявлення певних тенденцій щодо тих чи інших маршрутів або ж оцінки роботи салонного обладнання та проведення превентивного обслуговування.

Крім Airbus в проекті також беруть участь найбільші в світі постачальники обладнання, серед яких: gategroup, Stelia Aerospace, Recaro Aircraft Seating. На етапі запуску нова концепція буде використовуватися в літаках сімейства A320, а в подальшому може бути впроваджена на інших авіалайнерах.

airbus.com

Раніше УНІАН повідомляв, що компанія Airbus оголосила про те, що припинить виробництво A380 Superjumbo - найбільшого в світі пасажирського літака.