этот материал доступен на русском

У Мінрегіоні розповіли, якими повинні бути транспортні розв'язки на "інтенсивних" трасах

12:46, 19 червня 2019
Транспорт
219 0
На великих трасах хочуть будувати тільки багаторівневі транспортні розв'язки / Фото facebook/Ukravtodor

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України має намір зобов'язати проектувати на дорогах з інтенсивністю понад 11 тис. авто на добу тільки різнорівневі розв'язки для підвищення безпеки руху.

Читайте такожВстановлення стовпчиків на тротуарах перед пішохідними переходами стані обов'язковим

Як повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook, відповідні зміни містяться в проекті нових ДБН "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво", які зараз розробляє держпідприємство "ДерждорНДІ ".

За словами заступника міністра, норми стосуються будівництва нових і реконструкції існуючих трас.

"На дорогах з інтенсивністю більш як 11 тис. авто на добу мають обов'язково влаштовуватися лише різнорівневі розв'язки, на трасах з інтенсивністю від 5 000 до 11 000 авто на добу - кільцеві розв'язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти), а на трасах до 5 000 авто на добу - крім кільцевих розв'язок і розворотів, також проектувати ліві віднесені повороти", - написав Парцхаладзе.

Чиновник зазначив, що, за підрахунками експертів галузі, до 30% ДТП на трасах відбувається саме під час виконання лівого повороту.

«Ці повороти дуже небезпечні, особливо на ділянках дороги з великою інтенсивністю руху. Тому ми продовжуємо удосконалювати вимоги до проектування цих поворотів на трасах. Так, раніше ми пропонували влаштовувати ліві повороти лише на ділянках доріг з інтенсивністю руху до 20 000 авто на добу. Тепер ми чітко визначили, які саме вони мають бути - різнорівневі, кільцеві розв'язки, безпечні кільцеві розвороти або звичайні ліві віднесені повороти, і зробили чітку градацію відповідно до інтенсивності трас», - написав Парцхаладзе.

Він також додав, що, в разі необхідності, різнорівневі розв'язки можуть проектуватися на трасах будь-якої інтенсивності.

Довідка УНІАН. Державні будівельні норми (ДБН) - обов'язкові до виконання нормативні акти, які використовуються при проектуванні нових і реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.

Як повідомляв УНІАН, раніше в Мінрегіоні повідомляла, що на трасах в Україні можуть з'явитися SOS-станції.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter