Кінцева ціна залежатиме від валютних коливань / фото УНІАН

Введення Україною спеціальних мит на дизельне пальне та зріджений газ з Росії не вплине на кінцевих споживачів на АЗС, вважають аналітики компанії Pro-Consulting.

Читайте такожУ президента запропонували спрямувати на субсидії 2 мільярди від спецмит на паливо з Росії

Відзначається, що кінцева ціна більшою мірою залежатиме від валютних коливань, а оскільки ситуація на валютному ринку України демонструє позитивну динаміку, то споживачам не варто очікувати підвищення цін.

Відео дня

«Враховуючи великі запаси пального, можна очікувати й зниження цін. Окремо варто відзначити, що нові мита можуть стимулювати вітчизняних виробників дизельного пального, а це у свою чергу призведе до зменшення російської частки на ринку і додатково наповнить бюджет України», - сказано в повідомленні.

Відзначається, що мита торкнуться лише тієї частини трейдерів, які імпортують дизельне пальне та зріджений газ трубопроводом.

В цілому ж, нові мита покликані швидше привести в норму маржинальність поставки дизельного пального. Середня маржа на цьому ринку не перевищує 12 дол. за тонну. Водночас, маржа на поставки трубопровідним транспортом більш ніж в три рази вища і досягає 40 дол. за тонну.

За словами аналітиків, 2018 рік став рекордсменом за обсягом ринку дизельного пального в Україні, а частка російської продукції становила 40%. Внутрішні потреби задовольнялися коштом імпорту. Імпортна продукція становила 89% ринку, а решта 11% поділили між собою «Укртатнафта» і «Укргазвидобування».

Як повідомляв УНІАН, 18 липня Кабінет міністрів України ввів спеціальні мита на імпорт російського дизельного пального та зрідженого газу. Згідно з рішенням, спецмито підвищуватиметься у два етапи. Спецмито на дизельне пальне, що постачається трубопровідним транспортом, становитиме 3,75% з 1 серпня і 4% з 1 жовтня.

Спецмито на постачання зрідженого газу становитиме 1,75% з 1 серпня і 3% з 1 жовтня.