Малодіяльні станції найближчим часом відновлять роботу / фото Станіслав Ясинський

"Укрзалізниця" має запропонувати адекватне рішення щодо відновлення роботи малодіяльних станцій і зняття обмежень щодо планування та виконання перевезень вантажів з цих станцій найближчим часом.

Читайте такожУкраїнські потяги супроводжуватимуть поліцейські

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури з посиланням на міністра Владислава Криклія.

Відео дня

Згідно з повідомленням прес-служби, Криклій зазначив, що до міністерства надходять численні скарги та звернення підприємств, місцевих і центральних органів виконавчої влади, народних депутатів, в яких йдеться про обмеження планування перевезень вантажів до/з "малодіяльних" станцій. Це призводить до значних негативних наслідків для малого і середнього бізнесу і соціальної напруженості в регіонах розташування таких станцій.

"Оптимізація роботи "Укрзалізниці", зокрема, визнання станцій малодіяльними, має відбуватися на підставі об'єктивних розрахунків. Якщо після закриття станцій витрати на їх утримання продовжують залишатися високими, а місцевий бізнес позбавляється можливості транспортування вантажів і говорить про введення додаткової плати за обслуговування, є питання до ефективності подібних рішень та до їх корупційного забарвлення", - цитує прес-служба Криклія.

Також міністр зазначив, що питання про відновлення роботи малодіяльних станцій буде розглянуто разом з менеджментом "Укрзалізниці" 11 березня.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" прийняла рішення про відновлення роботи 53 малодіяльних станцій, які повернуться до сталого функціонування.

На сьогодні близько 300 залізничних станцій входить до списку малодіяльних.

Довідка УНІАН. "Укрзалізниця" - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.