фото: УНИАН

Про це заявив співголова депутатської групи «Партія «Відродження» Віктор Бондар.  

Він підкреслив, що вето глави держави відносно цього закону є нелогічним, оскільки в державному бюджеті достатньо коштів, щоб забезпечити фінансування пільг з оплати проїзду.

Читайте такожПартія "Відродження" пропонує заборонити підвищувати тарифи на компослуги до 2018 року

Відео дня

«Більше того, нагадаю, що не так давно голова ДФС заявив про перевиконання плану податкових надходжень у березні на майже 10 мільярдів гривень. Водночас  на фінансування пільг з оплати проїзду необхідно 1,9 мільярди гривень на рік. Ми вважаємо, що це дає достатньо підстав для Верховної Ради, щоб подолати вето глави держави», - вважає Віктор Бондар.  

Нардеп нагадав, що необхідність фінансування пільг з оплати громадського транспорту є обтяжливою для місцевих бюджетів, через що у багатьох містах України пільговики взагалі не можуть скористатися своїм законним правом на безплатний проїзд.   

Читайте такожПартія "Відродження" вимагає заборонити підвищення комунальних тарифів до 2018 року

«Тому застосовувати вето відносно закону, що допомагає місцевим бюджетам нарешті профінансувати пільги з оплати проїзду, є соціально несправедливим. Сьогодні такими пільгами користуються найбільш незахищені категорії громадян – пенсіонери, інваліди, діти. Крім того, пільгами з оплати проїзду користуються учасники АТО. Забирати в них таке право безвідповідально», - зазначив співголова депутатської групи «Партія «Відродження».

Він додав, що депутатська група «Партія «Відродження» не згодна із аргументацією, що міститься у пропозиціях глави держави відносно необхідності застосування права вето щодо закону № 4024.

«Ми вважаємо, що 1,9 мільярда гривень, які президент пропонує перенаправити із фінансування субсидій на оплату ЖКГ на фінансування пільг з оплати проїзду у громадському транспорті, не створить передумови для «зростання заборгованості за отримані комунальні послуги та відповідно до збільшення соціальної напруги серед населення». Соціальна напруга вже величезна – через відсутність фінансування пільг з оплати транспорту. Особливо ця проблема актуальна у невеликих містах. На субсидії цього року передбачено рекордну суму - 35 мільярдів гривень. А оскільки Мінсоцполітики та Мінфін зараз перевіряють отримувачів пільг, в тому числі з оплати ЖКГ, ми вважаємо, що в цьому питанні є «запас міцності», і в цілому витрати на субсидії можуть виявитися меншими від запланованих. Звісно, якщо уряд відмовиться від своїх подальших планів на підвищення комунальних тарифів», - підкреслив Віктор Бондар.