Піт Гайнс був проти назви Prey для гри Arkane / Фото - Arkane Studios

Arkane Studios у 2017 році випустила один із найкращих імерсив симів десятиліття, але досі багато хто пам'ятає його не стільки за гру, скільки за дивний вибір назви.

Prey не мала нічого спільного з однойменним шутером 2006 року і скасованим продовженням, проте Bethesda наполягла саме на цьому варіанті.

Колишній віцепрезидент із маркетингу та комунікацій Bethesda Піт Гайнс в інтерв'ю Dbltap зізнався, що від самого початку був категорично проти:

Відео дня

"Я реально розлютив деяких людей усередині компанії, бо надто затято люто чинив опір цьому. У мене була ціла команда - бренд, піар, ком'юніті - і ми всі вважали, що це обтяжує гру. Ми витрачали більше часу на пояснення, чому вона називається Prey, ніж на розмови про саму гру".

За словами Хайнса, бренд Prey тягнув за собою зайву плутанину і довгі пояснення, замість того щоб працювати на проєкт. Він наполягає, що доклав максимум зусиль, щоб змінити рішення, але програв суперечку.

Хайнс шкодує, що тоді не вдалося відстояти позицію. За його словами, Prey виявилося невдалим вибором, який заважав Arkane і тільки заплутував гравців.

Раніше ми розповідали, що в мережі з'явився геймплей скасованої гри Prey 2 від Bethesda. Ось це якраз Prey, на честь якого проєкт Arkane отримав свою назву.

Вас також можуть зацікавити новини: