NASA могло знайти ознаки життя на Марсі, але випадково їх знищило / NASA

Новий аналіз даних 40-річної давнини виявив, що зонд NASA міг виявити докази існування життя на Марсі. Але результати були знищені до того, як інформація про них дісталася Землі.

Як пише Newsweek, в 1976 році марсохід «Viking» був відправлений на «червону планету» в пошуках органічної матерії. Але апарат так нічого й не знайшов. У повторному вивченні даних місії «Viking» дослідники виявили записи про виявлення хлорбензолу – органічної матерії, створеної в результаті реакції з сіллю, знайденою в марсіанському ґрунті.

В 2008 році місія NASA з дослідження північного полюсу Марса виявила, що сіль, яка називаються перхлорат і використовується в ракетному паливі, стає вибухонебезпечною в результаті надмірного нагрівання. Це означає, що «Viking», який використовував інструмент нагрівання ґрунту для виявлення органічних матеріалів, міг просто спалити вуглецеві молекули, знайдені в марсіанських породах, коли перхлорат раптом загорівся.