Організовуючи конференцію CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT вже в шостий раз, компанія KA Group дотримується тієї ж мети: щоб все більше компаній в країні усвідомили цінність і ВАРТІСТЬ довіри КЛІЄНТІВ і відрізнялися видатним сервісом.

Таким чином понад 250 учасників переймали досвід українських топ-менеджерів, які ділилися своїм баченням клієнтського сервісу і його важливості для успіху компанії.

Вашій увазі ключові інсайти спікерів конференції

Відео дня

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 6 :

«Співробітник, який хоча б раз зустрічався з реальним клієнтом, вислухав його історію, перейнявся потребами клієнта, вжився в роль, коли переказував історію колегам, - він вже НЕ може ігнорувати потреби клієнта в своїй роботі», - Олег Косс, Сo-Founder, Customer Experience Consultant, CX Design;

«У будь-якій компанії, яка працює з В2В слабка ланка - це людський фактор і саме тому таким компаніям потрібно міняти традиційне ставлення до помилки, як до вини за це, помилки неминучі і залучати колектив до усунення причин помилок і поліпшення бізнес процесів», - Ярослав Заблоцький, д.м.н., професор, практикуючий лікар, СЕO і Founder ТМ «КЛІНІКА ЗАБЛОЦЬКОГО» і інноваційного проекту Dental Care Office;

«Дуже важлива роль в клієнтському сервісі автомобільної галузі лежить в полі персонального контакту. Так як customer journey в нашому бізнесі є довготривалим, дилер стає майже другом для Клієнта, і це те, що формує цінність », - Ольга Якубовська, Customer Experience Manager Winner Imports Ukraine;

«Голос Клієнта - інструмент вибору пріоритетів. Слухайте голос Клієнта - це головна цінність для бізнесу », - Юлія Штіпула, Head of Customer Experience ПАТ ПУМБ;

«Нове сприйняття покупця «зручно»: фізична доступність, швидкість задоволення потреби, ментальна близькість, простота вашої комунікації, формату, пропозиції, ідеї», - Юрій Ліщук, RS Director Nielsen Ukraine;

«Збирайте більше даних про клієнтів, цінах, промо. Дані - це Ваша перевага перед конкурентами! Інвестуйте в навчання співробітників. Нейронні мережі перш за все повинні працювати в голові», - Сергій Кольчик, керівник відділу аналітики та монетизації даних мережі« Цитрус »;

«Як тільки ви перестаєте бути «ідеальним» для клієнта, вам необхідно і потрібно робити більше. Для того, щоб раціонально витрачати ресурс компанії, пропишіть початкові принципи і правила ведення вашого бізнесу», - Максим Плахтій, підприємець і засновник karabas.com

«Створювати неймовірний клієнтський досвід можна посмішкою касира, діджіталізація варто сама себе тільки тоді, коли є всі підстави її впроваджувати: коли вона закриває точки болю клієнта, коли прототип на клієнті протестований і продукт пройшов кілька таких ітерацій», - Анна Зотова, Customer Experience Strategist Goodwine;

«Сила сервісу в його здатності створювати емоційний зв'язок на додаток до раціонального, - що впливає на економічний результат», - Анастасія Владічінська Експерт №1 по сервісу в Україні, засновник Vladychynska Consulting, автор і викладач Першої в Україні Школи сервісу.

«Компанії, які усвідомлюють цінність і вартість довіри клієнтів, вже відрізняються видатним сервісом і світовим визнанням», - зазначає Марина Черненко, продюсер конференції.

KA Group - оператор бізнес-подій преміум класу, висловлює глибоку подяку спікерам, партнерам і учасникам конференції Сustomer Experience Management 6.

До зустрічі на CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 7! https://cem7.ticketforevent.com/