фото УНІАН

Одна з найбільших українських логістичних компаній "Нова Пошта" відновила кур’єрську доставку та забір товару.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Відтепер можна викликати кур’єра на забір вашого товару у зручне для вас місце, а ваші клієнти зможуть отримати замовлення там, де зручно для них: у відділення, у поштомат або на адресу",- йдеться в повідомленні.

Відео дня

Граничний час оформлення заявки на виклик кур’єра індивідуальний для кожного населеного пункту. Актуальний графік забору можна переглянути на сайті компанії.

Зазначається, що тариф на кур’єрську доставку залишається таким, як і раніше: плюс 30 гривень до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг).

"Кур’єрська доставка працюватиме щоденно, без вихідних, але на одну годину менше, ніж відділення",- йдеться у повідомленні.

У компанії наголосили, що кур’єрська доставка не працюватиме в комендантську годину; під час оголошення повітряної тривоги кур’єри будуть зупинятися та заходити у безпечне укриття; час доставки може зміщуватися на добу-дві залежно від ситуації з безпекою у регіоні.

Вас також можуть зацікавити новини: