Деякі пасажири гроші за скасований рейс чекають вже понад півроку / фото УНІАН

Тисячі пасажирів не можуть повернути гроші за квитки на скасовані через карантин рейси. Крім того, деяких після поновлення авіаперевезень не пускають до літаків, оскільки кордони для українців не повністю відкрили.

Читайте такожПольща скасувала для українців обов'язковий 14-денний карантинЯк пише ТСН, за словами керівного партнера юридичної фірми Михайло Ілляшева, скасовані через карантин рейси – це форс-мажор: «Але пасажир не зобов’язаний погоджуватись на будь-які умови. Він має право отримати назад гроші».

Зазначається, що за українським законом, це може зайняти від трьох до шести місяців. Але деякі пасажири гроші за скасований рейс чекають вже понад півроку.

Відео дня

У посередників із продажу квитків наразі тисячі звернень клієнтів без відповідей. Як повідомив директор компанії з продажу авіаквитків Андрій Інгульський, вони фіксують рекордну кількість звернень клієнтів у зв'язку з карантинними обмеженнями: «Наразі свої кошти вже отримали десятки тисяч наших клієнтів, це понад 60 мільйонів гривень. Ми опрацюємо звернення у межах липня».

Зазначається, що аби повернути гроші, юристи радять кілька додаткових дієвих способів. Насамперед слід звернутися до свого банку з проханням вимагати від авіакомпанії повернення суми за невиконаний рейс. Власникам преміальних карток – допомагає консьєрж-сервіс. Крайня міра – піти до суду.

Тим часом люди зіштовхнулися з новою проблемою через те, що кордони для українців не повністю відкрили, хоча міжнародні рейси поступово відновлюють.

«Якщо ви будете купувати квиток, то вам треба на все зважити. Якщо рейс відбудеться, а ви не потрапите до країни, і не зможете вилетіти, то це буде ваша проблема», – пояснив Михайло Ілляшев

У такому випадку грошей не поверне ніхто – це законно, бо рейс не був скасований.

Раніше УНІАН писав, що ще одна країна ЄС відмовилася відкривати кордони для іноземних туристів.