Стала відома основна версія авіакатастрофи в Шереметьєві / REUTERS

У кримінальній справі про катастрофу пасажирського літака SSJ 100 в московському аеропорту Шереметьєво домінуючою є версія про неправильні дії пілотів. Паралельно слідство розбирається із наземними службами, які, можливо, оперативно не відреагували на НП.

Читайте також"Чорний ящик" згорілого в Шереметьєво літака виявився пошкодженим серйозно

Як повідомляє «Комерсант», в понеділок експерти Міждержавного авіакомітету стали до розшифровки параметричного і мовного самописців згорілого літака. Про причини трагедії можна буде говорити після аналізу інформації з приладів, проте вже сьогодні експерти сходяться на думці, що катастрофа, швидше за все, сталася через помилки екіпажу Superjet.

Відео дня

Першою з них було саме рішення льотчиків летіти через грозовий фронт, де літак отримав фатальний удар блискавки. Потім, потрапивши у складну, але далеко не катастрофічну ситуацію з відключенням автоматики, льотчики, на думку авіаекспертів, поквапилися приземлитися замість того, щоб протриматися кілька годин у повітрі і випалити зайве паливо (зливати паливо в повітрі зараз заборонено за екологічними вимогами).

Нарешті, вже в процесі приземлення члени екіпажу SSJ, як вважають авіаексперти, продемонстрували свою вкрай слабку пілотажну підготовку, не зумівши правильно зайти на посадку в ручному режимі. Це і призвело до пошкоджень борту, травмування пасажирів та пожежі.

У компанії «Цивільні літаки Сухого» журналістам заявили, що при випробуваннях SSJ перевірявся на удари блискавками. За їх результатами було встановлено, що блискавки не призводять до спалахів на повітряному судні та втрати його управління.

Як повідомляв УНІАН, літак «Аерофлоту» Sukhoi SuperJet 100, який здійснив аварійну посадку в аеропорту «Шереметьєво» 5 травня, прямував з Москви до Мурманська. Всього на борту літака знаходилися 78 осіб - 73 пасажири і п'ять членів екіпажу. При посадці на борту почалася пожежа. В результаті катастрофи загинула 41 людина.

За фактом аварійної посадки і загоряння літака порушено кримінальну справу за частиною 3 статті 263 Кримінального кодексу РФ («Порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності до смерті двох і більше осіб»). Основна версія загоряння на борту літака - потрапляння блискавки.