Бос використовує тест "сіль і перець", щоб протестувати характер людини / Колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

Нам усім на співбесідах колись ставили безглузді "випадкові" запитання. Деякі роботодавці, аби перевірити кандидата на ту чи іншу посаду, починають влаштовувати різноманітні тести на характер.

Подібною історією поділилася екс-працівниця великої компанії на британському форумі Reddit. Її бос полюбляв призначати співбесіду на обідній час, щоб протестувати характер людини тестом на "сіль і перець". Суть перевірки була у наступному:

"Він приймав рішення на основі однієї речі - чи людина, з якою він проводив співбесіду, спробувала їжу перед тим, як потягнутися за сіллю, перцем, гострим соусом тощо, чи ні".

Відео дня

Стверджувалося, що якщо кандидат на посаду не куштував страви перед тим, як щось до неї додавати - його співбесіду можна вважати провальною. Бос ніколи не казав "так" подібній людині.

І хоча колишні працівники компанії не були на 100% упевнені у тому, чому їхній колишній бос приділяв стільки уваги тесту на "сіль і перець", вони висловили припущення, що таким чином перевірялися аналітичні здібності кандидатів. Тобто, коли людина щось вирішує, не оцінивши спочатку ситуацію, на думку їхнього екс-боса, було поганою якістю.

Щобільше, схоже, до подібних тестувань вдається чимала частина керівників. Ladbible пише, що колишній бос австралійської компанії Trent Innes теж використовував схожий метод - тест на "чашки". Він стверджував, що таким чином дізнавався про все, що йому потрібно було знати про людину під час співбесіди. Зокрема, він пропонував напій перед початком співбесіди і на наприкінці підмічав, чи віднесе кандидат порожню чашку назад на кухню.

Таким чином він перевіряв ставлення людини до інших, стверджуючи: 

"Ви можете розвивати свої навички, ви можете здобувати знання та досвід, але насправді все зводиться до вашого ставлення".

У Британії влаштували підступний експеримент

Тим часом британська некомерційна організація Tax Policy Associates провела підступний експеримент, щоб перевірити, наскільки люди можуть бути наївними та неуважними під час користування цифровими послугами в інтернеті. Зокрема, у повідомленні, яке зазвичай показується на сайті щодо згоди користувача на те, що веб-ресурс використовує кукі, зашифрували повідомлення про подарунок.

Компанія пообіцяла пляшку вина першому, хто погодиться, однак люди бездумно клікали на допис, не помічаючи, що щось виграли. Запит на обіцяну пляшку вина Tax Policy Associates отримала лише через 3 місяці після початку експерименту.

Вас також можуть зацікавити новини: