Nestle обмежилася виведенням з російського ринку всього лише двох брендів - KitKat і Nesquik / фото REUTERS

На тлі повномасштабного військового вторгнення Росії на територію незалежної України швейцарська компанія Nestle ухвалила рішення залишитися на російському ринку.

В компанії не вважають, що війна в Україні - це не привід для того, що піти з російського ринку.

"Діяльність не спрямована на отримання прибутку. Це - підтримка принципу забезпечення права на харчування...", - йдеться в заяві Nestlé.

Відео дня

Наразі президент України Володимир Зеленський під час звернення до швейцарського народу, згадав саме Nestlé як компанію, яка продовжує роботу в Росії попри обстріли її армією українських міст.

"Хороша їжа. Хороше життя" - так звучить слоган компанії Nestlé. Вашої компанії, яка відмовляється піти з Росії. Навіть зараз, коли звідти лунають погрози й іншим країнам Європи, вже не тільки нам. Коли звідти доноситься навіть ядерний шантаж", - підкреслив Зеленський.

Однак, Nestlé обмежилася виведенням з російського ринку лише двох брендів - KitKat та Nesquik.

Решта брендів компанії як і раніше будуть широко представлені на прилавках країни-окупанта.

Разом з тим, компанія продовжує активно просувати свою продукцію й на українському ринку.

На сьогодні в Україні продукція Nestlé представлена досить великим списком брендів:

  • NESCAFÉ,
  • Nesquik,
  • Coffee-mate,
  • Nuts, KitKat,
  • Lion,
  • Purina,
  • Gerber,
  • "Світоч",
  • "Торчин",
  • "Мівіна".

Війна проти України: