Проблему з пальним вирішать, але не для всіх - експерт / фото Ковальчук Віктор, УНІАН

У разі збільшення поставок пального з Польщі проблема з його дефіцитом може бути вирішена для власників легкового транспорту, комерційний, ймовірно, не відчує поліпшення ситуації.

Таку думку висловив "Фокусу" гендиректор і засновник Prime Group Дмитро Льоушкін, коментуючи заяву міністра економіки Юлії Свириденко. Раніше та заявила, що Україна може суттєво збільшити постачання дефіцитного пального через територію Польщі.

"Є поняття бізнесу, тобто комерційного палива, і є поняття легкових автомобілів. Пані Свириденко займається легковими автомобілями. І ОККО і WOG в основному орієнтовані на вирішення питання з легковими автомобілями. Вони купили весь вільний ресурс у Польщі, іншим компаніям там робити нічого", - говорить Леушкін.

Відео дня

У прес-службі компанії ОККО відмовилися коментувати ситуацію на ринку палива.

Своєю чергою, в мережі автозаправок WOG сказали, що докладають максимум зусиль, щоб наповнити ринок паливом: "працюємо по всіх можливих напрямках, а не тільки по Польщі".

Відповідаючи на питання про консультації з Мінекономіки, в компанії заявила, що відкриті для комунікацій з усіма гілками влади, бізнес-спільнотами та громадськістю. "Це була позиція компанії до війни, також ми відкрито співпрацюємо зараз", - відповіли в прес-службі.

Дефіцит палива в Україні

Наприкінці квітня в Україні виник дефіцит палива на АЗС. З метою вирішити питання його дефіциту 29 квітня уряд підвищив граничні ціни на бензин і дизельне паливо на 40-43%.

Директор енергетичних програм Центру Разумкова Володимир Омельченко вважає, що дефіцит нафтопродуктів триватиме, поки триває війна і діє жорстке цінове регулювання.

За прогнозами експертів, дефіцит бензину може затягнутися до кінця літа через що закриється безліч АЗС. 7 травня стало відомо, що чверть українських заправок підвищила ціни на паливо, літр бензину вже коштує близько 55 гривень. Також повідомлялося, що проблема поставок палива в Україну з боку ЄС пов'язана з заторами в портах Східної Європи для вирішення цієї МЗС працює над відкриттям з них "зеленого коридору".