Ще один банк відкрив окремий Центр обслуговування VIP-клієнтів

Відтепер VIP-клієнти ПУМБ зможуть обслуговуватися в окремому Центрі з підвищеним рівнем комфорту та приватності: окремий вхід, затишні мітинг-руми, в двох з яких є можливість проведення касових-операцій, сучасне технічне обладнання. Також VIP-центр обладнаний депозитарієм зі скриньками різного розміру – щоб клієнти могли вільно обирати підходящий варіант. 

Ще один банк відкрив окремий Центр обслуговування VIP-клієнтів

«Відкриття VIP-центру – справжня подія для ПУМБ, адже це перший центр обслуговування такого високого рівня в мережі банку. Проте центр – лише перший крок на шляху трансформації філософії роботи з преміальними клієнтами. Нова сервісна модель дозволяє проводити обслуговування таким чином, щоб максимально економити час клієнта: вся операційна робота організована так, що клієнт її просто не помічає», - прокоментував Андрій Прусов, директор департаменту продажу та розвитку роздрібного бізнесу ПУМБ.

Ще один банк відкрив окремий Центр обслуговування VIP-клієнтів

В Центрі Обслуговування VIP-клієнтів ПУМБ отримати консультації та скористатися повним спектром банківських послуг можуть не лише клієнти, але й члени їхніх родин. Для членів клубу Persona (клубу преміальних клієнтів) банк пропонує спеціальні пропозиції, такі як підвищена ставка депозитів, преміальні продукти тощо.  

Відео дня
Ще один банк відкрив окремий Центр обслуговування VIP-клієнтів

В кімнатах для переговорів клієнти клубу Persona можуть не лише владнати свої фінансові питання, але і провести там власні бізнес-зустрічі з партнерами. «Так чи інакше, вся бізнесова діяльність наших клієнтів пов’язана з фінансами. Розуміючи це ми люб’язно пропонуємо використовувати мітінг-руми VIP-центру для проведення ділових зустрічей. Все, що для цього потрібно, - просто забронювати кімнату за допомогою персонального менеджера», - додав Андрій Прусов.

ПУМБ також продовжить обслуговування клієнтів, що входять до клубу Persona, на базі VIP-зон в рамках діючих відділень банку. VIP-зонами обладнано 42 відділення – тобто майже кожне четверте відділення мережі. Зони продовжать роботу у звичному режимі, щоб клієнти могли і надалі отримувати якісне обслуговування.