Клієнтка іноземного банку позбулася своєї картки після спроби зняти гроші в банкоматі "Привату" - повернути її фінустанова відмовилася.
Про це вона написала на сайті "Мінфін", розповівши деталі інциденту.
За її словами, банкомат "проковтнув" її картку, а в службі підтримки "Привату" заявили, що її буде знищено, для перевипуску потрібно звертатися в банк, який видав картку.
"На пояснення, що банк розташований в іншій країні й у мене немає наміру, можливості, бажання виїжджати за новою карткою не враховуються. Випуск нової іменної картки коштує 30 євро, виготовлення 1 місяць. Прохання про те, що я надам підтверджуючі документи, що ця карта моя, теж не приймаються. Тільки знищення!!! А те, що це вина Приватбанку, що я позбулася картки, коштів нікого не хвилює, у нас правила...", - написала вона.
Читайте такожУ клієнтки "Ощаду" двічі списали гроші при переказі - банк здивував дивною порадою
Жінка також обурилася, що банк знищує карти, які не належать йому.
У відповідь представник "Привату" вибачився за незручності та підтвердив, що карту, вилучену банкоматом або терміналом, неможливо повернути "з міркувань безпеки".
"Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин", - додав він.