Ілюстрація REUTERS

До списку найнепопулярніших спеціальностей в Україні, за якими в квітні було подано менш як 1% резюме, увійшли страхування, туризм, готельно-ресторанний бізнес, салони краси і фітнес.

Читайте такожВ Україні різко зросло безробіття, а вакансій поменшало на третину

Про це повідомляється в релізі кадрового порталу hh.ua/grc.

Відео дня

За даними релізу, на ринку праці в Україні в квітні зберігається висока активність претендентів, яка простежувалася із самого початку карантину.

Так, у структурі попиту з боку здобувачів на початку другого місяця карантину до сфер, що мають найбільший попит, входять «Інформаційні технології», «Продажі», «Вищий менеджмент», «Маркетинг», «Початок кар'єри», «Адміністративний персонал», «Виробництво», «Сільське господарство», «Бухгалтерія». У цих сферах активно шукають роботу.

«При цьому, якщо протягом останніх кількох років серед претендентів найактивнішими були молоді фахівці і кандидати без досвіду в потрібній їм спеціальності, то наприкінці квітні ця категорія претендентів перемістилася на п'яте місце за кількістю резюме», - наголошується в релізі.

Повідомляється, що збереглася висока активність у профсфері «Вищий менеджмент». Так, до ТОП-5 спеціалізацій за кількістю резюме увійшли «Продажі», «Виробництво», «Антикризове управління», «Управління малим бізнесом» і «Управління закупівлями». Відчутно зросла кількість резюме, які розмістили маркетологи і PR-менеджери - за період карантину їх стало більше на 72%. Найактивніше шукають роботу і представники профсфери «Адміністративний персонал»: претенденти цікавляться вакансіями операторів call-центрів, фахівців з введення даних, перекладачів, водіїв.

У розрізі досвіду, як і на початку карантину, першість посідають досвідчені претенденти. Так, на фахівців, які декларують мінімум 3 роки досвіду, припадає 80% резюме.

Ще більше зріс попит на дистанційну роботу. Якщо в лютому, до карантину, на такий формат робіт було направлено 15% резюме, то в квітні своє бажання працювати віддалено фіксував кожен п'ятий здобувач (20%).

Крім того, на початку другого місяця карантину серед резюме зберігалася гендерна диспропорція: на претендентів-чоловіків припадало 62% резюме, а на жінок - 38%. Тоді як ще в лютому вони були представлені більш рівномірно: 53% чоловіків і 47% жінок.

false

Як повідомляв УНІАН, 11 березня Кабінет міністрів ввів загальнонаціональний карантин, який пізніше був продовжений до 24 квітня, а потім - до 11 травня.

За перші 12 днів карантину в Україні кількість претендентів на ринку праці країни зросла майже на 60% в порівнянні з аналогічним періодом у лютому.

Довідка УНІАН. HeadHunter - міжнародна компанія інтернет-рекрутменту. Компанія "HeadHunter Україна" заснована у 2004 році й представлена кадровим порталом hh.ua, який володіє однією з найчисленніших баз резюме серед сайтів про роботу. За допомогою "HeadHunter Україна" понад 30 тисяч компаній шукають фахівців з 28 професійних галузей.

У 2019 році кадровий портал hh.ua провів ребрендинг і змінив назву на grc у зв'язку з трансформацією ринку праці.