Глави соцмереж пояснили Сенату свою позицію / Ілюстрація REUTERS

Сенат США розглянув питання критерію, за яким соцмережі визначають достовірність контенту.

Про це повідомляє Washington Post.

Читайте такожАдміністрація ВК відреагувала на заяву РНБО

Відео дня

Глави Facebook, Google та Twitter Марк Цукерберг, Сундар Пічаї та Джек Дорсі близько чотирьох годин відповідали на питання комітету з торгівлі Сенату США.

У центрі уваги опинився ключовий закон, який сформував сучасний інтернет, відомий як розділ 230. Цей закон звільняє соцмережі від відповідальності за публікації, фотографії та відео, які вони дозволяють або видаляють. Багато хто з конгресменів все частіше вважають правила застарілими.

В ході слухань СЕО Facebook Марк Цукерберг погодився з представниками, які вважають цей закон застарілим і заявив, що, на його думку, закон «необхідно оновити».

Також Цукерберг, Пічаї та Дорсі обговорювали з сенаторами питання антимонопольного законодавства та екстремізму.

В результаті слухань Facebook, Google і Twitter зіткнулися з суперечливим тиском з боку сенаторів. Демократи стверджували, що технологічні компанії мають більш агресивно модерувати контент на своїх сайтах і сервісах.

Разом з тим республіканці звинувачували Цукерберга, Сундара Пічаї з Google і Джека Дорсі з Twitter в тому, що вони навмисно піддають цензурі консерваторів, включаючи президента Трампа і заявляли, що технологічні компанії повинні менше модерувати політичні висловлювання.

«Той факт, що обидві сторони критикують нас, не означає, що ми все робимо правильно, але це означає, що існують реальні розбіжності з приводу того, де повинні бути межі», — зазначив Цукерберг під час виступу.

Питання до CEO Alphabet Сундара Пічаї стосувалися переважно порушення антимонопольних правил. Також сенатори заявили, що Google "відбирає хліб" у новинних ресурсів.

У ході слухань Цукерберг, Пічаї та Дорсі пообіцяли зробити систему модерації контенту на своїх платформах більш прозорою. Facebook Facebook щорічно витрачає на модерацію контенту близько $3 млрд, Google трохи більше — $4 млрд. Джек Дорсі не розповів скільки компанія витрачає на модераторів, проте наголошується, що у Twitter їх всього 1000, тоді як у Facebook і Google 35 тис. і 10 тис. відповідно.

Попередні претензії

28 травня 2020 року засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг розкритикував Twitter за те, що компанія відзначила пости президента США Дональда Трампа як "недостовірні".