На ситуацію впливає занепад автовиробництва. У 2018 році тільки одне підприємство в Україні займалося збором автомобілів, що свідчить про практично повну відсутність вітчизняної пропозиції для автомобілістів. Позначається і те, що застарілий морально «радянський» автопарк виглядає вкрай невигідно, у порівнянні з іномарками тих же років. Кількість імпортованих автомобілів, що були у вжитку, виросло в 2 рази в минулому році. У зв'язку із ситуацією, що виникла, український автомобіліст стикається з безліччю проблем у повсякденному житті: мала кількість спеціалізованих автомайстерень, які можуть надати кваліфіковану допомогу автомобілю, висока вартість і відсутність запчастин і комплектуючих, невиправдано дорогі витратні матеріали закордонного виробництва.

За багато років склався стереотип, що для іноземних автомобілів потрібно купувати тільки закордонні деталі й витратні матеріали, бо такі «правила» і обговоренню вони нібито не підлягають. Логістичні перипетії, розмитнення та інші нюанси – виключно тягар для кінцевого споживача. А тим часом багато промислових підприємств України, у яких відсутня необхідність економити на сировинній базі і складових компонентах, здатні забезпечувати ринок якісною продукцією, яка не поступається закордонній. Британо-українська компанія AZMOL British Petrochemicals випускає моторні оливи і мастила найвищої якості. Цінова політика компанії обумовлена ​​відсутністю вищевказаних переплат і відсутньою необхідністю економити на базових компонентах для виробництва олив і мастил, що дозволяє закуповувати дорожчі присадки і сировину для переробки. Британський співзасновник компанії АЗМОЛ - Террі Дікен, засновник компанії Global Lubricants Ltd. і президент Європейського інституту пластичних мастил (ELGI), ставив за мету саме виготовлення високоякісної продукції, оптимізацію витрат на виробництво і спрощену сировинну логістику, що стало основним критерієм при виборі АЗМОЛу як підприємства для інвестицій. Мало хто розуміє, що нафтопродукти для виготовлення моторних олив зі Східної Азії транспортують у Північну Європу і після переробки транспортують нам в Україну. Це призводить до великої націнки на собівартість моторних олив, що поставляють нам зарубіжні компанії.

У 2018 році моторні оливи Azmol LeaderPlus  і Azmol FamulaM отримали листи допусків MB 228.3 і MB 229.3 від концерну Daimler для використання в двигунах автомобілів марки Mercedes-Benz. У 2019 році в планах Azmol створення британо-української лабораторії для тестування олив та мастил для всієї України і країн СНД, отримання допусків на використання в двигунах автомобілів Volkswagen і Renault, отримання допусків від корпорації Cummins, яка спеціалізується на розробці і виробництві дизельних і газових двигунів. Випробування моторних олив АЗМОЛу для отримання вищевказаних допусків вже проходять на даний момент.

Відео дня

Спіцин Сергій