УЗ погодилася обмежитися одним підвищенням тарифів / фото УНІАН

Європейська бізнес-асоціація підтримує підписання Меморандуму про взаєморозуміння і співпрацю в питаннях регулювання тарифів на залізничні вантажоперевезення, який стане відправною точкою в реформуванні ринку вантажних перевезень.

Про це в коментарі OBOZREVATEL сказала координатор логістичного комітету Європейської бізнес-асоціації Ярина Скороход, яка пояснила, що питання підписання Меморандуму постало після того, як було оголошення підвищення тарифу на вантажні залізничні перевезення на 14,2% і актуалізувалося питання про автоматичної індексації.

Як раніше повідомляв OBOZREVATEL, бізнес пішов назустріч залізничному монополісту "Укрзалізниці" і погодився на одноразове підвищення тарифу на вантажоперевезення на 14,2% з 1 квітня 2019 року. При цьому, згідно з домовленостями бізнесу з УЗ, монополіст має обмежитися даними підвищенням (на 14,2%) і не піднімати тарифи протягом року.

Відео дня

"Тому прийшло розуміння того, що потрібно комплексно підійти до питання реформування УЗ зараз, до того, як з'явиться незалежний орган, який формуватиме тарифну політику на УЗ – Національна комісія регулювання питань транспорту, треба дійсно зробити певне реформування тарифної політики", – сказала представник Асоціації.

Як повідомлялося раніше, УЗ піднімає тарифи щорічно, що згідно з даними експертів негативно відбивається на економіці України, експортний потенціал країни та має зворотний очікуваному для УЗ ефект.

Так, за словами народного депутата, члена комітету Верховної Ради з питань транспорту Володимира Гусака, за попередній рік, в результаті тарифної політики "Укрзалізниці" обсяги автовантажних перевезень зросли на 15%. Тобто, через дорожнечу перевезень УЗ вантажовідправники віддають перевагу автоперевезенням.

За словами Скороход, Меморандум стане відправною точкою, за погодженням пропозицій ЄБА та пропозицій УЗ, який буде націлений не тільки на реформування ринку з баченням вантажовідправників, але й залізничників.

Також Скороход повідомила, що Європейська бізнес-асоціація направила основні тези про відкриття інформації про витрати, а саме, яким чином будуть розподілятися кошти, отримані УЗ від підвищення тарифу.

"Там було багато закріплених пасажів про поточні контракти УЗ, а саме закупівель рухомого складу по тих контрактах, які вже укладено з машинобудівними підприємствами. І плюс, питання вироблення тарифної політики на час, поки не працюватиме Національна комісія регулювання питань транспорту", – додала представник ЄБА.