Українці не утилізують автомобілі

За даними Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД), за минулі з часу введення утилізаційного збору півроку українці не здали на утилізацію жодної машини. Про це сказано у статті "Операція утилізація", опублікованій в журналі Корреспондент.

При цьому витрати на сплату утилізаційного збору фактично лягли на плечі українських покупців іномарок.

Як повідомляє видання, заважає українцям здавати на утилізацію старі авто два чинники.

Відео дня

По-перше, утилізувати автомобіль можна лише після того, як його зняти з реєстрації. Це клопітка процедура - машину, якщо вона не на ходу, доведеться доставляти у Міжрайонний реєстраційно-екзаменаційний відділ (РЕВ) на евакуаторі - звісно, за гроші. Інший варіант - запросити інспектора ДАІ прсто в гараж або на стоянку, щоб він міг на місці оглянути автомобіль. Але влаштувати це проблематично.

Читайте такожLada вилетіла з десятки лідерів українського авторинкуПо-друге, більшість пунктів прийому машин на утилізацію існують лише на папері. Так, судячи з реєстру, опублікованому на сайті Мінекології, в Києві здати автомобіль можна в трьох місцях. Однак це тільки теоретично.

За першою адресою, на вул. Новокостянтинівській, розташовані кілька автосалонів. Жодного оголошення про те, що десь тут приймають списані машини, в них немає. А менеджери салонів щиро дивуються питанням на цю тему.

За двома іншими адресами - на Столичному шосе і в Балтійському провулку ситуація трохи інша. Тут є технічні ресурси та майданчики для прийому старих автомобілів, але поки що все це не працює, йдеться в статті.

У той же час, в Мінекології відмовилися відповідати на питання про кількість вже утилізованих авто - чиновники заявили, що “чекають звітів від суб'єктів господарської діяльності”.