фото ua.depositphotos.com

Автомобільні запчастини, особливо на бренди, не локалізовані для виробництва в нашій країні, все ще поставляються з-за кордону. Витратні матеріали для гальмівної системи - не виняток.

Гальмівна колодка і диски - все це в більшості своїй не має українських аналогів, що, враховуючи періодичність заміни за регламентом, б'є по кишенях водіїв. Гальмівні рідини мають аналоги, але асортимент авторитетних і перевірених брендів з Європи все ще превалює на прилавках автомобільних магазинів.

Лідерство іномарок на вторинному ринку, особливо японських, корейських і німецьких брендів, відбивається на попиті на імпорт – знайти витратні матеріали для таких авто, які були б зроблені у нас, просто неможливо.

Відео дня

Стабільний попит

Враховуючи зростаючу кількість автомобілів на українських дорогах, прогнозовано зростає попит на витратні матеріали для гальмівної системи. І попит цей задовольняється за рахунок імпорту.   

Гальмівна рідина у звичайних умовах може працювати в системі до 30 тисяч кілометрів, то колодки і диски потрібно міняти кожен 5-10 тисяч. Через особливості конструкції заміна одного елемента обов'язково вимагає заміни іншого - наприклад, не можна поміняти тільки одну колодку або диски без заміни колодок, навіть якщо останні ще в хорошому стані.

Фахівці рекомендують перевіряти всі елементи гальмівної системи, навіть якщо немає ніяких ознак несправності, на кожному то, але не рідше, ніж раз на шість місяців. Якщо ознаки є, то слід міняти гальмівний диск, колодки, рідини й проводити діагностику всієї системи відразу ж. Інакше ви ризикуєте опинитися в некерованому авто в критичній ситуації на дорозі. Тобто, запчастини потрібні часто.  

Альтернативні місця для покупки

Порятунком для пересічних автомобілістів, яким комплектуючі для гальмівної системи потрібні відносно часто, стають профільні магазини, які уклали прямі контракти з іноземними постачальниками. Головне, щоб у такого магазину були сертифікати якості та відповідності світовим стандартам індустрії. Адже якщо мова йде про гальма, покладатися на неякісні "репліки" не можна.  

Причому зараз споживчий інтерес поступово зміщується в бік онлайн магазинів, які пропонують мінімальний цінник. Вони не містять великих торгових площ, обмежуючись складами, задовольняються невеликим штатом постійних співробітників – все це не може не відображатися на ціннику. Нехай і на зарубіжні товари.