Що стосується столичної кампанії, то Дубінський зазначив, що її фактично немає / фото УНІАН

Таку думку в ефірі каналу "НАШ" озвучив народний депутат України Олександр Дубінський.

"Просто тому, що ми грамотно формуємо команду, залучаємо людей, у яких є підтримка на місцях та які можуть вигравати вибори. І, я впевнений, завдяки таким людям ми покажемо хороший результат на виборах, можливо, один з найкращих по країні", - говорить нардеп.

Там, де є слабкі кандидати, і слабкі куратори областей не займаються цим питанням, можуть бути й погані результати. 

"Цьому можна було запобігти. Але для цього треба було займатися виборчою кампанією з березня 2020 року», — вважає політик.

Читайте такожДубінський: у Києві досі немає стратегії виборчої кампанії "Слуги народу"

Що стосується столичної кампанії, то Дубінський зазначив, що її фактично немає.

«На жаль, я не бачу самої кампанії. Зовнішня реклама в столиці - це не кампанія. Впізнаваність, зокрема кандидата від нашої політсили Ірини Верещук, потрібно нарощувати не бігбордами, а за допомогою інтернету, телевізора і спілкування з людьми», — вважає Дубінський. 

Він додав, що впізнаваність не конвертується в політичний рейтинг.

«На місцевих виборах люди голосують за кандидата. Якщо у нього рейтинг підтримки населення 60%, як, наприклад, у мера Бучі, то я не бачу нічого страшного, що кандидат був у різних партіях, тому що у нас при владі були різні політичні сили», — заявив народний депутат.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram