Half-Life: Alyx вийде в березні цього року / store.steampowered.com

Вчора на сайті Reddit співробітники студії Valve провели сесію Ask Me Everything, в рамках якої відповіли на запитання гравців про Half-Life: Alyx.

Розробники пояснили, що протягом довгих років не говорили з шанувальниками про Half-Life, оскільки не вели активних робіт над новою грою по франшизі. Однак тепер не збираються приховувати інформацію. До того ж, за словами співробітників Valve, Half-Life: Alyx вже практично готова. «За винятком деяких моментів у фінальній сцені, гра готова. Багато хто з нас у Valve, в тому числі й тестери, пройшли всю кампанію по кілька разів. Прямо зараз ми займаємося поліруванням та виправленням помилок — саме тим, чим ми і сподівалися займатись на даному етапі циклу розробки. Ми впевнені, що реліз відбудеться вчасно», - зазначили розробники.

Також творці Alyx розповіли, що над грою працює близько 80-ти осіб, і що сценарист оригінальних частин Half-Life Марк Лейдлоу допомагав їм у розробці нової частини.

Відео дня

Крім того, у Valve розповіли, що музику до Alyx написав Майк Мораскі – автор саундтреків до Portal 2 та Team Fortress 2. Однак при роботі над Alyx він консультувався з композитором оригінальних частин Half-Life Келлі Бейлі.

Читайте такожДві частини Half-Life врешті решт стали безкоштовними

На сесії питань і відповідей також було розказано й геймплей гри. Зокрема, один зі співробітників Valve зізнався, що боявся проходити локації, де були присутні хедкрабы – істоти-паразити, які чіпляються на голову гравця. Щоб зменшити переляк від цих істот, розробник знімав шолом віртуальної реальності та проходив відповідні відрізки гри дивлячись в монітор. Також творці додали, що у гравців буде можливість надіти на хедкраба відро і дивитися, як той повзає.

У грі руки персонажа промальовані не цілком / store.steampowered.com

Ще співробітники Valve пояснили чому в грі промальовані тільки кисті персонажа, а не руки цілком. За словами розробників, у VR-шоломі гравці цього не помічають. Це впадає в очі тільки тим, хто стежить за геймплеєм на екрані комп'ютера. Однак вони пояснили, що гра симулює невидимі руки. Це потрібно для того, щоб уникнути нелогічних ситуацій. Наприклад, якщо гравець просунув зап'ясті у ящик столу, то він не повинен закритися, оскільки за логікою йому це заважає зробити інша частина руки.

Нагадаємо, Half-Life: Alyx вийде в березні цього року. Гра призначена лише для шоломів віртуальної реальності, таких як Valve Index, HTC Vive, Oculus Rift, а також для шоломів на Windows Mixed Reality. Головною особливістю гри стане нова система управління — рукавички Gravity Gloves. Вони дозволять геймерам по-новому взаємодіяти з ігровим оточенням — підбирати зброю на відстані, і вирішувати головоломки.