Розробники Battlefield 6 були готові до зливів гри / Фото - EA

Одразу після анонсу Battlefield 6 у мережу вилилася величезна кількість геймплейних роликів, але, схоже, до такого повороту розробники були цілком готові.

Технічний директор проєкту Крістіан Буль в інтерв'ю IGN зізнався, що студія не хотіла витоків, але при цьому прагнула отримати якомога більше фідбеку від гравців. Тому вибір було зроблено на користь відкритості, навіть якщо це означало, що майже все рано чи пізно витече:

"Ми обговорювали це два роки тому. Вирішували, наскільки будемо захищати гру від витоків і наскільки будемо показувати її гравцям. У підсумку вибрали друге. Я тоді зробив велику презентацію і прямо сказав: "Що витече? Все". І ми прийняли це як неминучу ціну".

Закрита програма тестування Battlefield Labs справді виявилася дуже ненадійною, але Буль вважає, що головне - це реальна статистика і чесний фідбек від гравців, і заради цього можна змиритися з втратою секретності.

Відео дня

Цікаво, що витоки при цьому стали чи не частиною маркетингу. Як зауважив редактор PC Gamer, сабреддит Battlefield перетворився на нескінченний потік "справжнього" геймплею, і в якийсь момент це стало найкращою рекламною кампанією 2025 року.

Раніше технічний директор Battlefield 6 пояснив, чому в грі немає трасування променів. Розробники зробили наголос на продуктивність.

Вас також можуть зацікавити новини: