Mafia: Definitive Edition вийде 25 вересня / microsoft.com

Автор оригінальної гри Mafia, чеський геймдизайнер Деніель Вавра, розкритикував геймплей ремейка.

Свої думки з приводу побаченого в геймплейному трейлері Mafia: Definitive Edition розробник написав на своїй сторінці в Facebook.

Читайте такожДай відповідь на питання про гру та виграй артбук The Last of Us Part II від УНІАН

Зокрема, Вавра розкритикував в римейку систему укриттів і велику кількість бочок, що вибухають.

«Найважливіше, бочки, що вибухають, які звісно ж червоного кольору. Чудова система укриттів. Фізична модель з GTA V та уп'ятеро більше ворогів на екрані. Гра стала кращою за всіма напрямками», — іронізує Вавра.

Крім того, розробник зазначив, що в рімейку Полі, друг головного героя, схожий на Халка і навіть Шрека. Вавра доповнив свій коментар зображенням, де персонаж пофарбований у зелений колір.

Вавра не оцінив ремейк Mafia / eurogamer.cz

Незабаром на Вавру посипалася критика, розробник видалив свій пост і в коментарях порталу Eurogamer вибачився перед колишніми колегами і актором, що виконав в рімейку ролі Полі.

Геймплей Mafia: Definitive Edition

Нагадаємо, Деніел Вавра є творцем оригінальної гри Mafia з підзаголовком The City of Lost Heaven. У період розробки сиквела геймдизайнер покинув студію. Пізніше він заснував власну компанію, Warhorse, яка випустила рольову гру про середньовіччя – Kingdom Come: Deliverance. Створенням ремейка першої частини Mafia займається Hangar 13, яка раніше створила Mafia 3 – найбільш неоднозначну гру серії.