Один з супротивників в грі Returnal / фото Housemarque

Студія Housemarque опублікувала новий трейлер майбутнього блокбастера Returnal для консолі PlayStation 5. У ролику розробники розповіли про супротивників і босів, з якими зіштовхнуться гравці.

Геймплей Returnal

В Returnal гравці потраплять на планету Атропос, яка кишить монстрами, паразитами і навіть роботами. У кожного ворога в грі буде не лише особливий зовнішній вигляд, але й унікальні атаки, розповіли Housemarque в блозі PlayStation.

"Одним з головних джерел натхнення в роботі над органічними ворогами були біолюмінесцентні мешканці морських глибин. Те, як ці істоти рухаються в глибині, їх довгі щупальця і потойбічне мерехтіння – все це здається величним, прекрасним і нереально моторошним. Для гри ми створили особливу технологію VFX-щупалець, щоб наділити ворогів тією самою хаотичною красою", – розповів креативний директор Housemarque Гаррі Крюгер.

Біолюмінесцентні щупальця ворогів будуть спалахувати яскравіше перед ударом і реагувати на атаку гравця.

  • Одним з ворогів у грі буде Мікоморф – паразит, що харчується трупами Селени, головної героїні. За сюжетом вона потрапляє в часову петлю, і після загибелі змушена знову й знову повертатися за кілька миттєвостей до аварії на планеті.
Паразит Микоморф / фото Housemarque
  • Монстр Титанопс небезпечний в ближньому бою. Він може довго переслідувати гравця, стрибками скорочувати дистанцію та завдавати потужних ударів.
  • Чудовисько Гарголіт нападатиме із засідки, стріляючи залпом снарядів, лазерним променем з хвоста і ударною хвилею. Але і в ближньому бою зможе завдати шкоди щупальцями.
Гарголит / фото Housemarque
  • Бос Іксіон матиме в арсеналі кілька видів атак – від повільних залпів снарядами до швидких ударів і самонавідних ракет.

Також розробники підкреслили, що гравцям потрібно буде діяти активно і використовувати весь наявний арсенал зброї та здібностей.

"В архітектурі наших рівнів багато вертикалей, тому вам доведеться постійно змінювати напрямок і безперервно рухатися, щоб не потрапити під смертоносні залпи снарядів і знайти виграшну позицію для розправи над ворогами. Вкрай важливо правильно застосовувати "Ривок". Це не просто зручна функцію для руху в заданому напрямку, але й спосіб без пошкоджень минути снаряди і в останній момент уникнути ударів в ближньому бою – тільки цього необхідний дуже точний розрахунок", – зазначили в Housemarque.

Нагадаємо, що Returnal – це шутер від третьої особи, який поєднує в собі елементи жанрів roguelike та bullet hell. Гру розробила студія Housemarque, яка створила раніше shoot' em up Resogun.

За сюжетом головна героїня Селена потрапляє на планету Атропос. Тут вона застрягне у часовій петлі і буде змушена виживати, борючись з різними ворогами. У гравців в розпорядженні буде 10 видів базової зброї та понад 90 видів модифікацій для них.

Returnal вийде 30 квітня тільки на PlayStation 5. Читайте огляд Returnal від УНІАН.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram