Clash Royale вийшла у 2016 році / clashroyale.com

Умовно-безкоштовна мобільна гра Clash Royale, створена фінською компанією Supercell, за чотири роки заробила понад $3 мільярдів.

Про це у своєму свіжому звіті повідомила аналітична компанія Sensor Tower.

Читайте такожСамураї, Якудза і квітуча сакура. Ігри з японським колоритом

Відео дня

Найприбутковішим для гри виявився ринок США. У Сполучених Штатах гра заробила понад $925 мільйонів – 30,8% від загального доходу. На другому місці розташувалася Німеччина – $266,7 мільйона, а на третьому Китай – $204 мільйони.

За чотири роки з моменту релізу Clash Royale завантажили понад 468 мільйонів разів – з них 345 мільйонів скачувань припали на платформу Android. Перше місце по завантаженнях зайняли Сполучені Штати – 53 мільйони скачувань. На другому Бразилія – 51,7 мільйона, а на третьому Росія – 26,8 мільйона завантажень.

Серед інших проектів компанії, Clash Royale посіла лише друге місце за прибутковістю. На першому розташувалася стратегія для смартфонів Clash of Clans, яка за 6 років вона заробила майже $7 мільярдів.

Що таке Clash Royale

Clash Royale – це мобільна гра в жанрах MOBA і Tower Defense, де гравцям потрібно атакувати ворожі вежі та обороняти свої. Clash Royale вийшла на iOS та Android у 2016 році.